Prosil bych vás o názor k následujícímu: Domácí operátoři mají nějaké tarify a ceníky. Díky nim jsme hodnoceni jako drahý trh, nad průměrem okolních. Je asi veřejným tajemstvím, že zákazník, který není líný a opakovaně prodlužuje své smlouvy, se dostává díky konkurenčnímu boji o něj zcela jinam (řekněme až na 50 % paušálu a to fyzická osoba). Je jasné, že operátor chce, aby mu zákazník, než aby odešel, vydělal alespoň něco. Ještě horší je dle mého pozice například kabelovek, kde železo v domě/bytě vydělá alespoň něco, nebo nic...
Mění se podle Vás síla mezi zákazníkem a poskytovatelem služby od diktátu k tržnímu vyjednávání o ceně?
Jak touto optikou hodnotíte konkurenci na domácím retailovém telekomunikačním trhu? Jsou tyto diskonty a tento způsob cenové politiky udržitelné?
JoN
