Zacilte s Patria.cz na nejbonitnější klientelu na tuzemském internetu!
Podle průzkumu Netmonitoru navštěvují www.Patria.cz nejbonitnější uživatelé na českém internetu. 44 procent našich čtenářů jsou vysokoškoláci, 84 procent má minimálně maturitu. 42 procent z nich patří do nejvyšší A skupiny sociodemografické klasifikace...

- Investiční portál Patria.cz přináší informace z finančních trhů a ekonomiky. Není klasickým finančním portálem o osobních financích pro každého, ale exkluzivním finančním serverem specializovaným na problematiku investování.
- Silný a důvěryhodný vlastník: Provozovatelem Patria.cz je vedoucí tuzemský obchodník s cennými papíry Patria Finance, a.s., patřící do skupiny ČSOB a do KBC Group, jedné z největších finančních skupin v Evropě.
- Profesionální obsah: Patria.cz poskytuje originální obsah vytvářený skupinou finančních profesionálů. Je tvořen přímo v centru dění experty se znalostí finančích trhů, obchodníky a analytiky. To nás jednoznačně odlišuje od ostatních finančních serverů, zabývajících se investicemi.
CÍLOVÁ SKUPINA
- Měsíčně navštíví Patria.cz přes 350.000 unikátních uživatelů (RU)/denně 35-45.000 RU, kteří si zobrazí více než 7.500.000 stran (PV) (zdroj dat: Netmonitor, aktualizace březen 2020).
- Výsledky Netmonitoru (aktualizace březen 2020) dlouhodobě ukazují, že typickým uživatelem stránek je vzdělaný muž v produktivním věku s nadprůměrným příjmem a rozhodovací pravomocí, aktivně pracující s internetem. Netmonitor konkrétně říká, že řádově 80 % našich uživatelů jsou muži, 83 % je ve věku 20-54 let, 85 % má min. SŠ vzdělání s maturitou (44 % VŠ), řádově 60 % má socioekonomickou klasifikaci A-C1 (35 % A).
- Typický uživatel navštěvuje Patria.cz velmi často, tráví na něm mnoho času a pracuje v prestižní firmě. Ve srovnání s klasickými finančními portály jsou naši uživatelé loajálnější (průměrně nás navštíví 10x/měsíc) a aktivnější (průměrně stráví na serveru více než 2 hodiny/měsíc).
FORMY REKLAMY
V současné době nabízíme širokou paletu standardních i nestandardních inzertních produktů tak, abychom oslovili všechny uživatele, kteří navštěvují www.patria.cz. Nejvyužívanějšími formáty jsou Branding (U-wall) či samostatný Leaderboard, Square a Rectangle plus nebannerová reklama v podobě především PR článku.
BANNEROVÁ REKLAMA
Následující bannerové pozice podle našich dlouhodobých zkušeností nejlépe vyhovují inzerentům a zároveň vykazují největší efektivitu kampaní. Nečastěji využívanými formáty jsou Leaderboard (případně U-Wall, viz níže), dále Rectangle a Square:
WALLPAPER

- Atraktivní a frekventovaně využívaná možnost velkoformátové prezentace na Patria.cz.
- Fixní cena za týden při garanci počtu zobrazení
- Wallpaper umisťujeme obou- nebo jednostranně
U - WALLPAPER
- Oboustranný Wallpaper ve tvaru obráceného U
- Vzniká kombinací Leaderboardu a jednoho či více Skyscraperů
BIG FOOT
- Elegantní pruh v dolní části stránky
- Zakrývá část obsahu a posouvá se se stránkou
NEBANNEROVÁ REKLAMA
- Hypertext Tip dne. Textový odkaz bezprostředně pod menu webu s nadprůměrným poměrem cena/výkon.
- Direct mailing. Desetitisíce registrovaných uživatelů s marketingovým souhlasem pro Vaše reklamní sdělení.
- PR články: vkládají se do zpravodajství a podléhají stejnému režimu jako ostatní komentáře
KLIENTSKÝ WEB
- Oslovte exkluzivní skupinu uživatelů Patria Finance a Patria Plus/Investor Plus. Kontaktujte nás pro detailní informace a podmínky této inzerce.
CENA REKLAMY NA PATRIA.CZ A KONTAKT
Výchozí ceník reklamy na PATRIA.CZ si můžete stáhnout ZDE. Využijte však možnosti přímého kontaktu a získání individuální nabídky:
Head of Patria.cz: Josef Němeček, tel.: 221 424 175
Patria Finance, a.s.
Výmolova 353/3
150 27 Praha 5 - Radlice
Tel.: +420 221 424 175
Tým Patria.cz: info@patria.cz