Devátý ročník soutěže Hospodářských novin Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna již zná své vítěze. Z osmi vyhlašovaných kategorií získala Skupina ČSOB dohromady pět ocenění. Na prvním místě se umístila nejen v kategoriích Nejlepší banka a Bankovní inovátor, ale i Nejlepší životní pojišťovna 2017. Stříbro si pak zasloužila za Klientsky nejpřívětivější banku 2017. Poštovní spořitelna získala v této kategorii bronzovou cenu. Skupina ČSOB tak znovu ukázala, že patří mezi klíčové hráče na finančním trhu a že svým klientům dokáže poskytovat velmi kvalitní služby společně se stabilním a inovativním zázemím, což se navíc pozitivně odráží i v hospodářských výsledcích společností.
„V centru strategie Skupiny ČSOB stojí naši klienti. Jsou pro nás partnery, nikoli "jen" zákazníky. Proto neustále zdokonalujeme nejenom naše služby a produkty v rámci banko-pojišťovacího modelu, ale také přístup celé Skupiny k samotnému klientovi. To, že jdeme správným směrem, dokládají nejen čerstvě získaná ocenění Nejlepší banka hned v několika kategoriích, ale zároveň i pozitivní hospodářské výsledky naší společnosti,“ komentoval výsledky soutěže John Hollows, generální ředitel a předseda představenstva ČSOB.
Kromě hlavní kategorie Nejlepší banka obdržela ČSOB zlaté ocenění také v kategorii Bankovní inovátor, která se zaměřuje na trendy digitalizace v bankovním světě. ČSOB toto ocenění získala za aplikaci NaNákupy, která je na trhu od června 2016 a aktivně ji využívá 20 000 klientů.
Ocenění Bankovní inovátor potvrzuje, že naše inovace přinášejí klientům zjednodušení běžného života a úsporu času. Chceme být ještě rychlejší, levnější a dostupnější. Klíčová je pro nás bezpečnost peněz a dat, a proto investujeme do elektronického podpisu a identity. Například u aplikace NaNákupy jsme v letošním roce zavedli autorizaci plateb pomocí otisku prstu. Ocenění Bankovní inovátor vnímáme jako jasnou výzvu, abychom v našem úsilí pokračovali i nadále,“ řekl Marek Ditz, vrchní ředitel a člen představenstva odpovědný za oblast Inovací a Transformace.
V kategorii Klientsky nejpřívětivější banka, která hodnotí banky z pohledu každodenního kontaktu s jejich zákazníky, se Skupině ČSOB podařilo obsadit hned dva stupně vítězů. ČSOB získala stříbrnou a Poštovní spořitelna bronzovou cenu. „Ocenění široké nabídky, dostupnosti a férovosti služeb, které našim klientům nabízíme, je pro nás velmi potěšující a současně zavazující,“ řekl Petr Hutla, vrchní ředitel a člen představenstva zodpovědný za oblast Retail. „Ideální klientský servis vychází vstříc nejen mladší generaci zákazníků, kteří očekávají co nejvíce služeb dostupných on-line, kdykoli a kdekoli, ale i těm, kteří očekávají tradiční bankovní služby zosobněné bankovně-pojišťovacím poradcem na kamenné pobočce, který své klienty dobře zná a rozumí jejich potřebám,“ dodal Petr Hutla.
Úspěchy v soutěži Nejlepší banka 2017 nezaznamenala jen ČSOB jako banka. Zlatou cenu pro nejlepší pojišťovnu nabízející životní pojištění získala ČSOB Pojišťovna. Roli při udělování ceny hraje jak přístup ke klientům, nabídka služeb či cena pojištění, tak akcionářská kritéria hodnotící úroveň hospodaření a stabilitu pojišťovny. „ČSOB Pojišťovna je bezesporu nejdynamičtěji rostoucí pojišťovací společností na českém trhu. Cenu pro Nejlepší životní pojišťovnu vnímáme jako zásadní vyjádření důvěry od našich zákazníků, závazek, který chceme plnit i do budoucna,“ uzavřel Vladimír Bezděk, generální ředitel ČSOB Pojišťovny.