Pozornost investorů se bude soustředit na potvrzení lepšího trendu z 2Q, především na tuzemském trhu. Tržby firmy podle našich odhadů vzrostly ve 3Q14 o 10,3 % na 146.9 mil. USD díky lepší výkonnosti na tuzemském trhu, když se inzerenti postupně vrací na TV Nova, což částečně kompenzuje silný dolar ve 3Q, zejména pak k české koruně.
Na provozní úrovni (OIBDA) by měla ve 3Q snížit ztrátu z loňských 32,4 mil.
USD na 4,7 mil.
USD, díky nízké srovnávací bázi, lepším výsledkům tuzemské TV Nova a pokračující nákladové efektivnosti. Očekáváme, že firma by měla vykázat čistou ztrátu ve výši 51,6 mil.
USD ve 3Q14 proti loňským 23,1 mil.
USD, částečně vlivem vyšších
úrokových nákladů po letošní restrukturalizaci dluhu. Část nárůstu by však měl představovat nepeněžní náklad, když nově vydané
dluhopisy splatné v roce 2017 nesou vyšší kupón (ročně 15%), který by se měl přičítat k jistině nových dluhopisů.
Dalším důležitým bodem ve výsledcích bude výhled pro letošní, případně příští rok. Obavy ze zpomalení růstu ekonomik, kde působí, a s tím spojená nižší poptávka ze strany inzerentů, může negativně dolehnout na reklamní výnosy v nejbližších čtvrtletích. Negativní dopad na výsledky skupiny bude mít i prudké posílení dolaru vůči lokálním měnám. To může rovněž ohrozit i letošní cíle pro
tržby a provozní zisk OIBDA.