Pan Sochor si asi nedal moc práce. Nejdřív poslal otázky mailem a pak se úplně vykašlal na redigování odpovědí přeložených do češtiny hezkou blondýnou, asistentkou generálního:-)
Teď vážně. Vypadá to, že po maloobchodě a v posledních 2 letech i pojišťovnách dostávají chuť na lepší pastvu v Čechách i banky. Servis je sice v čobce ve srovnání s nízkonákladovými bankami slušný, ale i kdyby byl nevím jak výborný, jsem zvědavý, jak mě Hollows chce přesvědčit, že příplatek 30.000,- ročně na úrocích z hypo a ještě 2.000 za vedení běžného a 2.000 za vedení úvěrového účtu stojí za pohodlí všech služeb na jednom místě. Řekněme, že se jednou za 3 roky pořádně nas... kvůli servisu u mBank nebo Unicredit a za stejnou dobu musím párkrát oběhnout několik bank, abych zjistil nejlepší nabídku, zatímco v ČSOB bych byl v pohodě a vše měl na jednom místě. Stojí mě to za (3x34.000)132.000,-, tedy dvě solidní dovolené s rodinou? Johne, nestojí. Pro Tebe je nejsnadnější přes různá vyjádření v médiích koordinovat zdražení s kolegy z branže (v informačním světě je kartelová dohoda přežitek) a posilovat marketing pro tupé ovce. Správná cesta je ale zvyšování efektivity a lepší servis za stejnou cenu. Tomu říkám konkurenční prostředí.
dave