ČSOB zvažuje, že bude poskytovat své služby jen pod svojí značkou. Marketingovou značku Poštovní spořitelna by spojila s ČSOB. Ke sjednocení značek by mělo dojít v roce 2020. Banka to uvedla v dnešním sdělení.
„Jsme na samotném začátku, letos se pro klienty nic nemění a ani v budoucnu je nečeká žádné omezení dostupnosti nabídky. Právě naopak. Jsme přesvědčeni, že tento krok pocítí jen pozitivně – v ještě lepších, užitečnějších a dostupnějších službách,“ říká Jan Sadil, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB, zodpovědný za oblast Retail.
Spojení obou značek bude podle banky výhodné i pro klienty ČSOB, kteří budou moci využít finančních a pojišťovacích služeb v široké síti České pošty. Pro klienty Poštovní spořitelny se nově otevřou všechny pobočky ČSOB.
Zástupci České pošty a ČSOB podepsali předloni smlouvu o poskytování bankovních a pojišťovacích služeb na poštách na dalších deset let od ledna 2018. Výnosy pošty z finančních služeb, které se do té doby pohybovaly kolem 1,5 miliardy korun ročně, by se během deseti let měly zvýšit o 15 procent. Česká pošta by měla rozšířit do dvou let počet specializovaných přepážek pro finanční služby na pobočkách o 130, tedy o 60 procent. Náklady na jejich vybudování bude hradit ČSOB.
Do skupiny patří ČSOB, Hypoteční banka, Českomoravská stavební spořitelna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, ČSOB Factoring a Patria Finance. ČSOB patří do mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny , která aktivně působí v Belgii a zemích střední a východní Evropy.
Výsledky hospodaření za poslední loňské čtvrtletí by banka měla zveřejnit 14. února.
Zdroje: ČSOB, ČTK