Společnost koupí startup Kustomer, který se zabývá službami zákazníkům. O akvizici jako první informoval list The Wall Street Journal, podle nějž se hodnota transakce pohybuje kolem jedné miliardy dolarů (22 miliard Kč). Společnost tento údaj nepotvrdila.
Kustomer umožňuje konverzace zákazníka v různých kanálech sloučit na jednu obrazovku a zautomatizovat některé odpovědi klientům. Služby startupu už využívají sociální síť a dvě aplikace společnosti, Instagram a Messenger.
Akvizice umožní rozšířit služby jeho platformy WhatsApp, jejíž pomocí začalo během pandemie covidu-19 více firem odpovídat na dotazy zákazníků.
Vzhledem k tomu, že příval uživatelů na platformy oslabuje, společnost se soustředí na obchodování na internetu, od nějž si slibuje nové tržby z reklamy, napsala agentura Reuters. V květnu společnost spustila na svých platformách službu Shops, jejímž prostřednictvím mohou firmy nabízet a prodávat své produkty.