Aktualizováno Největšímu světovému výrobci nealkoholických nápojů, americké společnosti , ve druhém čtvrtletí kvůli karanténním opatřením klesly meziročně tržby o 28 procent na 7,18 miliardy dolarů (165,8 miliardy Kč). Společnost ale dnes uvedla, že jak se opatření postupně uvolňují, začaly se minulý měsíc její tržby zlepšovat. Akcie společnosti v premarketu reaguhí růstem o necelá 3 %.
"Jsme přesvědčeni, že druhé čtvrtletí se ukáže jako to nejnáročnější za celý rok, ale stále nás čeká dost práce," uvedl v prohlášení generální ředitel podniku James Quincey.
Polovina tržeb Coca-Coly pochází z prodeje nápojů na stadionech, v kinech, restauracích a dalších místech, z nichž většina musela právě kvůli karanténním opatřením zavřít nebo byl jejich provoz omezen.
Čistý zisk společnosti za období od dubna do června meziročně klesl o 32 procent na 1,78 miliardy dolarů (41,1 miliardy Kč).
Bez zahrnutí jednorázových položek vydělala ve druhém čtvrtletí 42 centů na akcii, čímž o dva centy překonala prognózu analytiků z ankety společnosti FactSet.