Americký výrobce nealkoholických nápojů zvýšil ve třetím čtvrtletí zisk na 2,5 miliardy dolarů (55,5 miliardy Kč) z 2,14 miliardy ve stejném období loňského roku. Firmě se vyplatily zejména investice do marketingu a nových produktů v Latinské Americe, kde vzrostla poptávka po jejích nápojích i občerstvení. Vyplývá to z dnešního prohlášení firmy.
Příjmy společnosti stouply o 1,5 procenta na 16,49 miliardy dolarů a překonaly tak odhady analytiků, kteří v průzkumu agentury Thomson Reuters odhadovali 16,36 miliardy dolarů. Nicméně na severoamerickém trhu předpovídané prodeje splněny nebyly, stejně jako cíle divize lehkého občerstvení Frito-Lay.
Tržby severoamerické nápojové divize, která vyrábí sycené nealkoholické nápoje, se ve čtvrtletí meziročně zvýšily o dvě procenta na 5,46 miliardy dolarů a za analytiky očekávanými 5,6 miliardy zaostaly, uvedla agentura Reuters.
Akcie společnosti v premarketu klesají o 0,23 %.