Slevový portál dnes po závěru trhu zveřejnil své výsledky za 3. čtvrtletí tohoto roku. Očištěným ziskem ve výši 2 centy na akcii příjemně překvapil, analytici čekali 1 cent na akcii. Tržby dosáhly 595,1 mil. USD, což představovalo oproti očekávaným 616 mil. USD naopak zklamání. Akcie před výsledky odepsaly 5 %, v poobchodní fázi na čísla reagovaly poklesem o zhruba 8 %.
Oproti třetímu čtvrtletí loňského roku vzrostly tržby z 569 mil. USD na 595 mil. USD, očištěný zisk naopak klesl z 3 centů na akcii na 2 centy. Společnost zároveň oznámila akvizici korejské společnosti z oboru e-commerce Ticket Monster za 260 mil. USD - z toho má zaplatit alespoň 100 mil. USD v hotovosti a maximálně 160 mil. USD v akciích.
"Ve třetím čtvrtletí sledujeme především výrazný nárůst v mobilním segmentu - zaznamenali jsme 9 milionů stažení mobilní aplikace, což je rekordní počet. Jsme potěšeni dalším pokrokem, máme však před sebou ještě spoustu práce, abychom naplnili přeměnu ze slevového portálu na opravdové elektronické tržiště," komentoval výsledky a oznámenou akvizici CEO společnosti Eric Lefkofsky.
Pro čtvrté čtvrtletí očekává společnost tržby v rozmezí 690 mil. USD a 740 mil. USD, trh přitom předpokládal 723,7 mil. USD. Výhled zklamal i na úrovni očištěného zisku v rozmezí 0 - 0,02 USD na akcii, trh přitom čekal 6 centů na akcii. Akcie v poobchodní fázi nejprve reagovaly poklesem o necelých 8 %, aktuálně však ztrátu umazaly ocitly se v zisku + 0,5 %.