Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,7367,790,09
Msft-1,30
Nokia3,54953,6171,91
IBM1,23
Mercedes-Benz Group AG64,4264,441,80
PFE0,65
29.06.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 28.06.2024 15:57:36
PRIMOCO UAV SE (Praha)
Závěr k 28.6.2024 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
935,00 0,00 0,00 2 066 965
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  •  
    28.06.2024 9:41

    9:31 Výrobce bezpilotních letadel Primoco UAV oznámil další nový kontrakt. Zákazníkovi z Asie dodá dva stroje One 150 plně vybavené pro kontrolu, kalibraci a vyhodnocování letištních navigačních zařízení. Hodnota transakce činí 2,5 milionu eur
    Rada
    •  
      29.06.2024 17:48

      První a poslední, jeden rozeberou a druhej vyzkouší :)
      Bloody fox
      •  
        29.06.2024 17:50

        ... a pak to ještě prodají Rusům :D
        Kočičák
        •  
          29.06.2024 21:24

          I to je možný, chtějí budovat středisko na výcvik a testy za čtvrt miliardy, každej prodanej dron za 30 mega dobrej. Ta cena za kus je teda šílená, i když to bude hodně chytrá věcička, i tak.
          Bloody fox
  • Warren
    26.06.2024 8:25

    Opičáky by zajímaly důvody tvého výletu z USA k této akcii.
    Orangutan
    • Re: Warren
      26.06.2024 9:19

      Rad se podělím. v USA jsem na všem strašlivě zelenej (od 1.1.2023 90% na portfoliu, ano berte to jako chlubeni :))) a obecně indexy hodně našponovaný. Zároveň mam 85% USA (5% Erste, 7% Indove, něco LVMH, něco ASML...), čili diverzifikace. V Ervopě se mě toho moc nelíbí, resp celá Evropa se mě nelíbí, akcie jsou tady hodně levný (BMW.de, DTG.de atd atd..) ale dle mě to má důvod a já Evropě dlouhodobě fakt nevěřím. Vyjímkou bych označil zbrojaře, kde jsem promeškal ten Rheinmetal (Skvělej tip !!). A v ČR mě zajula příběh Primoco, malá firma, má šanci vyrůst. Dávám tomu 50 ne 50, mám v tom 0,3% portfolia, čili no stress a risk. Dronům věřím celkově, je to dost geniální vynálezu
      Warren_z_Prachatic
      • Warren
        26.06.2024 9:25

        Jo, díky. No, je to vlastně široko daleko jediná technologická akcie, která skutečně má nějakou zajímavou technologii. To je důvod pro. Na druhou stranu, je to drahé jako prase, na české poměry jako dvě prasata. Zajímavě se to potkává ve dveřích s ČEZem, má to podobný zisk na akcii a podobnou cenu, i když je všechno ostatní jinak.
        Orangutan
        • Re: Warren
          26.06.2024 9:26

          Mě to právě přišlo levný :)))
          Warren_z_Prachatic
          •  
            26.06.2024 9:30

            Jinak sem někde na foru čet, že už držíš NVDA. Ještě dokup MSFT, AMZN, GOOGL, METU, MU, AVGO, NFLX, TSM, AMAT, BKNG a bude z Tebe konečně pořádnej investor :)) américkej...TECH RULEZ !!
            Warren_z_Prachatic
            •  
              26.06.2024 9:46

              Z opičáků nikdy nebude pořádnej tech investor, protože opice technologiím moc nerozumí a hledají v akciích něco trochu jiného, než kapitálový růst (viz debata na KB). Idea klapajících mlýnů, co běží řádově desítky let a kotí pravidelné dividendy míří úplně jinam (Exxon, 3M, možná i překvapivě IBM a podobné). NVIDIA se zdá být stejná výjimka, jako Primoco, je to fakt nová technologie, která je na začátku a nejspíš o ní ještě uslyšíme a má jasný důvod ještě silně růst (totiž umělá inteligence, její podstatná součást). Tohle se týká i Google a Microsoftu, které jsou ovšem letité giganty, táhnoucí s sebou spoustu divizí něčeho jiného a stojí rovněž na historickém vrcholu, takže to s tím růstem není tak zjevné jako u NVIDIE. Navíc na úplném vrcholu všech vrcholů je to těžké i stran technických odhadů. Růst asi ještě bude, ale vydrží ještě tři roky? XXX Meta a Amazon se jeví být opicím mnohem méně jasná záležitost. Umělou inteligenci v žádném smyslu nevytváří, nýbrž užívají. Růst je v tomhle případě pro opičáky totální meme, který může jednoho dne nebýt. Nelze investovat do něčeho, co nechápeme. U Amazonu se rýsuje jasný technický vrchol, přes který se to nejspíš už moc nepohrne. XXX No a o těch dalších firmách ví opičáci datla.
              Orangutan
            •  
              26.06.2024 9:45

              A teď seriozně k Primoco. Říkají, že udělají tržby 0,9 až 1 mld. Minulý rok udělali 600mil. Čili růst 60%. Očekávám zachování marže. Dělali zisk 228mil. 228mil * 1,6 = 365mil. 4,25mld (marcap)/365mil = 11,6. P/E 11,6 je pro mě láce. Samozřejmě to předpokládá, že doručí co slíbili na úrovni tržeb a zachování marže je můj odhad (popravdě ničím nepodložený)
              Warren_z_Prachatic
              • Primoco ještě
                26.06.2024 9:51

                No, je skoro jisté, že ten ČEZ žádný extrovní růst nečeká, ten nejspíš zůstane zhruba tam kde je. Takže by mu mělo Primoco v příštím roce logicky výrazně ujet. Díky za výklad.
                Orangutan
  •  
    11.06.2024 9:53

    Nárust je v pořádku a víceméně očekávaný. Spíše mě ale zaráží informační politika managementu Primoco. Výsledky za 1Q zveřejněné na počátku května - bída, neprodaný ani stroj. A o měsíc později najednou buch, zakázka snů. A polovina strojů z ní už prakticky dodaných. Chápu že jde o účetní operace, takže je to košer, ale "dospělé" společnosti komunikují vůči kapitálovému trhu trochu jinak.
    THR
    •  
      11.06.2024 10:22

      A jak? Nemohou přeci zveřejňovat něco, o čem teprve jednají. Oni s těmi výsledky s 0 strojů říkali, že výhled nemění a dokončují jednání na nové zakázky. Tak já nevím, co měli udělat jiného?
      Chmelar87
      •  
        11.06.2024 10:51

        Jasně, právě teď dokončili jednání o nové obří zakázce a náhodou ihned měli připravených 12 strojů k dodání. Jiné pohádky tam nemáte?
        THR
        •  
          11.06.2024 11:11

          Oni uz pri zverejnovani vysledku rikali, ze vyrabi "pro kontrakty, ktere se blizi podpisu"...opravdu nevidim zadny problem, resp trzni problem je, ze je to malinka firma, co ma "par" zakazniku a tak je zde velka rozkolisanost objednavek/trzeb (viz prvni kvartal)
          Warren_z_Prachatic
          •  
            12.06.2024 9:59

            Je to tak, taky si pamatuju, že zaznělo, že kdyby měl letadla skladem, tak by se toho podepsálo více.
            PetrM
      •  
        11.06.2024 10:31

        Zde souhlas, podle mě to udělali správně a čistě, ale prostě část trhu panikařila a nevěřila, že tržby budou, že ten výhled prostě splní, ale oni nemohou říci na 93% to podepíšeme za 27 dní...výhled prostě zůstává, jsme optimističtí....já jsem teprve dělal rešerši si o firmě a nakupoval jsem až včera. CZ akcie moc nejedu, ale k ERSTE jsem přidal i Primoco !! Cílovku žádnou (si) nedávám, budu držet dokud porostou (tržbama), až přestanou, tak pustím, toliko plán...
        Warren_z_Prachatic
        • Warren
          19.06.2024 13:46

          Tos překvapil. Možná pokus o českou NVIDIA, když už to bere i Warren?
          Orangutan
  • 14,29%
    10.06.2024 14:42

    hoši opatrně :-O
    Galt
    • Re: 14,29%
      10.06.2024 19:55

      Já myslím, že po téhle zprávě podíváme na maxima....tzn 1280 a výš, pokud bude rustove očekávání......já si koupil jen 55 ks akcii, peníze které dostal z diví KB, takže mě to nestalo vlastně nic:)
      Rumcajs
  •  
    10.06.2024 9:14

    https://www.fio.cz/zpravodajstvi/zpravy-z-burzy/297098-primoco-ziskalo-zakazku-za-450-mil-kc
    Bloody fox
    •  
      10.06.2024 10:59

      Náznaky tam byly, i když drobné. Já si nechal při nákupu za 820 a nereagoval na pokles. Pokud se ještě rozjede továrna v Uzbekistánu, tak to může jít stále nahoru.
      Ondy
    • cením
      10.06.2024 9:39

      že se toasi povedlo ututlat, protože cena před touto zprávou skoro nerostla - takový velký kontrakt, a nikdo o tom nevěděl dřív. Osobně jsem to dokázal zobchodovat v ranní aukci, nákup za 810 :)
      Chmelar87
  • Budoucnost?
    29.05.2024 7:41

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-sest-zemi-nato-planuje-vybudovat-zed-dronu-na-ochranu-hranic-s-ruskem-40473697#dop_ab_variant=1310601&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest257_prehozeni_novinky_sz_varD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    Ondy
  • možný nový akcionář
    26.05.2024 14:08

    Německý podnikatel Nico Scharfe oznámil možné získání 5% podílu ve firmě. Jeho firma PLATH totiž již k 10. květnu získala opci na koupi 235 477 akcií PRIMOCO k 15. listopadu 2024. Za jakých finančních podmínek a od koho firma nezveřejnila. Vzhledem k akcionářské struktuře firmy se však zdá více než pravděpodobné, že potencionální prodej přichází v úvahu od jednoho ze dvou hlavních majitelů. Buď od G.Füllöppeho či od samotného šéfa L.Semetkovského. Ani jeden však regulatorní hlášení nepodal. U šéfa firmy by to však znamenalo pokles pod majoritní 50% podíl, tedy hlášení by byl povinen podat. Transakce tak indiciemi směřuje k Füllöppemu. Zajímavá ale nejspíš neutrální zpráva.
    Zvonička
    • Re: možný nový akcionář
      25.06.2024 13:34

      Gabo by byl určitě rád, kdyby jeho příjmení bylo psáno správně, tedy jen s jedním L. :-)
      PKZ
    • Re: možný nový akcionář
      27.05.2024 9:12

      Je to tak - dá se to chápat i jako exit stávajícího akcionáře. A to by byla zase zpráva negativní. Takže celkově, je to asi zpráva neutrální.
      Chmelar87
      • Pozitivní vstup akcionáře
        27.05.2024 11:53

        Já to vnímám, vzhledem k zaměření firmy PLATH, jako celkem pozitivní zprávu. Jestli jsem se díval správně a je to tato firma, tak její zaměření: Plath vyvíjí integrované systémy pro včasné rozpoznání krizí založené na datech. Kromě toho Plath nabízí komunikační zpravodajství pro taktické i strategické aplikace, pro které firma vyvíjí technologii senzorů a analýzy dat. 1) Systémy a integrace 2) Senzory 3) Analýza signálu a monitorování signálu 4) Rádiový průzkumný software 5) Společná zpravodajská analýza další rozšíření spolupráce a užití dronů Primoco
        Ondy
  • Nemají to lehké
    18.05.2024 8:49

    Zajímavý článek o rozšíření výroby...https://www.jcted.cz/82030-boj-o-vyrobu-dronu-u-pisku-se-vede-na-dvou-frontach/ I když se jim třeba povede ten nový závod někde postavit, tak to asi bude drahé :(
    Chmelar87
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
 TémaNázor
15:00 
14:58Kočák
14:44 
14:38 
14:36brutální daň
14:28 
14:23 
14:22 
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.04.20241 160,00
31.05.2024995,00
30.06.2024998,75
31.07.2024740,00
31.08.2024773,33
30.09.2024700,00
31.10.2024695,00
30.11.20241 060,00
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 30.6.2024