Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ-0,94
KB0,33
PKN63,9463,981,67
Msft419,02419,06-0,48
Nokia3,55453,7095-1,18
IBM194,05194,10,05
Mercedes-Benz Group AG60,1760,190,84
PFE28,128,11-2,08
16.08.2024 18:45:51
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 16.08.2024 16:15:25
MONETA MONEY BANK (Praha)
Závěr k 16.8.2024 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
106,20 1,72 1,80 16 431 509
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Doporučení
    15.08.2024 16:22

    J T Banka zvyšuje doporučení na 122Kč. .
    Daelma
    • Re: Doporučení
      16.08.2024 10:47

      Ano, protože až zpátky začne dokupovat co zbytečně vyházela tak cena poletí nahoru :D a nejen tu ale i KB a Erste když mezitím jejich akcie nakoupil retail a výplach se nekonal.
      Dk161
    • Re: Doporučení
      15.08.2024 16:32

      pěkně roztleskávají, kolik že tam drží procent? :)
      Martinez
      • pokud vim stale redukuji
        16.08.2024 10:14

        https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-semotan-z-j-t-pristup-vlady-me-zklamal-prodal-jsem-kvuli-nemu-kb-i-monetu-256776
        eple
        • Re: pokud vim stale redukuji
          16.08.2024 11:06

          https://investors.moneta.cz/akcie tedy 11 nebo 9% nevim který jsou J&T
          Martinez
  • Hurá
    12.08.2024 13:15

    Tak sám management nám začal přikupovat - viz. https://zpravy.kurzy.cz/779962-stripky-z-trhu-mistopredseda-predstavenstva-banky-moneta-nakupuje-firemni-akcie-cez-navysil/
    Huhnak
    • Re: Hurá
      12.08.2024 16:50

      podívejte se ale kolik těch akcií mají.Pár.To i já jich mám více a nejsem někde v managementu.
      OK225
      •  
        12.08.2024 18:27

        Jsi tedy boháč. Gratulace. :)
        Martinez
        •  
          12.08.2024 21:32

          tak boháč určitě nejsem.Ale aby nejvyšší manažeři vlastnili akcie banky v hodnotě 3-4 mil. to nepovažuji za vysokou sumu.Já nakoupil nějak vloni v lednu 30 tis. akcií po 75 kč.(měl jsem nějaké peníze po prodeji bytu).Od té doby průběžně dokupuji.
          OK225
    • Re: Hurá
      12.08.2024 16:14

      Tak co mají s těma prachama dělat, že jo. Tady se nyní předpokládá výnos cca 8,5%, pokud se něco nepotento...
      Martinez
  •  
    09.08.2024 10:41

    Furt to není z downtrendu venku.
    Orangutan
  • Kafe
    06.08.2024 9:19

    Gratulace, jak rychle se Moneta stačila vrátit, to konkurence zdaleka nedokázala. Svědčí to o tom, že korelace se světem je přece jen trochu nižší. Jinak nebezpečí samozřejmě trvá.
    Orangutan
    • Re: Kafe
      06.08.2024 9:28

      Dík, vypadá to pěkně, ale už si příště dám trošku větší pozor na každé zavřeštění opice a připravím si raději kapitál. Včera jsem dokoupil, ale být více ready, mohl jsem toho vzít větší bedýnku. Snad už bude větší klid.
      CoffeeSip
      • Kafe
        06.08.2024 9:34

        Ono nejde o vřeštění opic, ale prostě bankéř musí koukat jedním okem na světové kurzy, a to podstatně víc, než jiné sektory. Banky prostě jsou hodně propojené, z podstaty věci. Nelze věřit, že jediná z nich vydrží vesele zelená, když to jinde hoří. Když si ty kurzy projdeš, zjistíš, že mají ty samé díry ve stejných místech. Jinak závěry opičí rady podrobněji na ČEZ a jsou stále hodně pesimistické. Zelený odraz někteří čekali už v pondělí, dostavil se o den později, což není dobrá zpráva. Kritický bude čtvrtek.
        Orangutan
        • ornagutan
          08.08.2024 18:27

          jj. Je to kritické. letí to nahoru jako blázen.
          Velkamedvědice
          • Re: ornagutan
            08.08.2024 18:29

            Nechtěl sem ti ku.vit nick, nevidím na displey a syndrom tlustých prstů.
            Velkamedvědice
            • Pane kolego,
              09.08.2024 9:10

              to už se těším na překlep ve stylu onangutalax :-o
              Namorek
              • Re: Pane kolego,
                09.08.2024 10:01

                No, blázna letícího nahoru si představují opice úplně jinak. Třeba jako IBM. Moneta víceméně sedí na fleku a vyčkává jako ČEZ.
                Orangutan
                • Opice
                  09.08.2024 10:16

                  ovšem já reaguji na ty světové kurzy, o kterých se zmiňuješ...Mám tam včera např deset procent v jedné komdoditní, přes 6 procent v technologické a pře 7 procent v medicínské. To podle mně letí dost .
                  Velkamedvědice
                  • Re: Opice
                    09.08.2024 10:26

                    Jasně. Opice netuší vůbec nic o medicínských akcií a tenhle sektor nejedou, komoditní bývají defenzivní až dokonce kontrariánské, takže se jich nejspíš celá epizoda netýká, a u techů je otázka, jaký. Jak moc je ta věc korelovaná s partou Magnificent 7 nebo Nasdaquem jako celkem lze snadno a rychle odhalit pohledem na kurs, kde se u těch podezřelých všechno začalo kolektivně lámat dolů někdy na začátku července a ještě se to neopravilo. Dnes ráno prošly opice některé sporné případy a opoznámkovaly si to tam, pokud to korelované není, neb je to užitečné vědět. Třeba IBM se naprosto nechová jako tech, ale spíš jako ty telefony. Kdo Warrenovsky kašlal na všechno a koupil na začátku července IBM navzdory všem věštbám, zjevně vydělává. Opice navíc upozorňují na možný zlom kursu u Rheinmetallu, ježto ten jede z neutrálu, ne z poklesu, a hledají zprávy, zda se tam něco nového nestalo. Jasná dobrá zpráva je o té Itálii.
                    Orangutan
                    •  
                      09.08.2024 10:46

                      Jo, a jinak to včera a dnes vypadá stále jasněji na tu rotaci, než na recesi.
                      Orangutan
                      •  
                        09.08.2024 11:57

                        Copak se recese v ekonomice ridi dle 2 cevrenych nebo 3 zelenych dni na burze ?? Sorry, ale tohle je uplne mimo. Bud vsazim na RECESI a nebo se bojim 2 vyplachu, nelze to michat jak ROTACI a RECESI. Zadna rotace neprobehne. Recese nikdo nevi, nekdo na ni asi vsazi, ale nidko na ni nevsazi dle 2 obchodnich dni na wall street a uz vubec se z tech 2 dni neda nic o recesi rici
                        Warren_z_Prachatic
                        • Warren
                          09.08.2024 12:09

                          No, je těžké vést debatu o kurzu s někým, kdo se na něj nepodíval, a střílí od boku svoje dojmy. 1) Downtrend začal někdy za počátku července (techů, aut a tím strženého celého indexu). 2) Downtrend je výsledek, na příčinu se zpětně usuzuje, a ježto zatím není moc dat, tak je těžké o té příčině rozhodovat. Padly tu dva možné důvody, opičáci praví, že zatím to svědčí pro rotaci. 3) Míra nebezpečnosti pak je zase třetí otázka. Pokud máš samé techy, pak ti 2) může být celkem jedno, špatně je oboje. Jinak kolik to už sebralo, o tom opět nemá cenu se dohadovat, to lze snadno zjistit pohledem na kurs. 4) Počet červených dní samozřejmě ve sledovaném období nebyly dva, to by ti podobný zářez neudělalo snadno. Kolik jich bude celkem, to je právě hodně zajímavá otázka; souvisí to s tím, jak tahle věc bude trvat dlouho. Zatím jsou ve hře všechny tři hlavní scénáře, dnešek mírně nahrává 3), ale dat je furt málo.
                          Orangutan
                          • Re: Warren
                            09.08.2024 12:13

                            Takže z grafu se rozhoduješ, zda to vypadá v USA hospodářství na recesi ?? A když bude hodně červených dní, tak recese bude, třeba -10% v dalším týdnu, tak jo, bude to potvrzený :)))))
                            Warren_z_Prachatic
                            •  
                              09.08.2024 12:22

                              Zřejmě nějaký blok v kognitivní oblasti. Stále jsi nevpustil do hlavy, jak vypadá kurs a kolik na něm chybí, a pak máš zjevně problém s porozuměním textu. Opice napsaly - dvakrát - že recese to zřejmě NENÍ, jakkoli to leckdo tvrdí.
                              Orangutan
                              •  
                                09.08.2024 12:26

                                Ted, ale pred 5ti dny si psal ja zazil 2008 a 2009 a vim jak to vypada, prijde recese, neni dulezite vydelat, ale prodat ty co nejvice ztrati a to jdou opice delat. Pote, cituji: Opice ještě opravdu vřeštět nezačaly a 800 je v řádu měsíců. Jde spíš jen o smutné pobavení nad věštbou superbullish budoucnosti za stavu, kdy kurs odmazal dvě padesátky za sebou.", pote cituji: "samozřejmě, je možné, že po výletů dolů do neznámých hlubin to časem kurs otočí a 1800 do tří let bude. Ale vezme to klidně přes 800. Kdo je s tím smířen, nechť udatně přihlíží zkáze." A za 4 dny co se burzy trochu okoti, zacnes psat ze to mozna bude jinak, protoze uz to neni tak cervene, sorry,a le tohle neni ZADNY ELLIOT, to je panika sledovani dennich pohybu kurzu a dle toho obchodovani, viz NVDA a to je cesta do PEKEL, jakkoli to muzes intelektualne zabalit jakkoli, je to amaterismus, sorry. Pozn na zaver: ja nerikam, ze recese bude nebo nebude, nevim to, jako nikdo. A ani nerikam, ze na to nikdo nemuze vsadit, ale tohle....sorry jako
                                Warren_z_Prachatic
                                • Warren
                                  09.08.2024 12:51

                                  Dobrá, revize citátů. 1) informace, že opice zažily 2008/2009 se nemění. 2) Že přijde recese si z toho Warren vyvodil. Byla to jedna z možností, od počátku méně favorizovaná. 3) neni dulezite vydelat, ale co nejméně ztratit se nemění, to platí v downtrendu tak nějak vždycky. 4) Že je nutné prodat VŠECHNO si zase warren kdovíjak vyvodil, byla řeč o nejrizikovějších titulech, s alternativou podvažování, a ještě ve vztahu k okamžitému zisku. Opice taky většinu všeho naopak neprodaly, jak je asi zřejmé. 5) Že opice ještě opravdu vřeštět nezačaly je evidentní. Použil se stupeň 1 bezpečnostního plánu, na stupeň 2 přes podezřelý vývoj v pondělí možná vůbec nedojde. 6) 800 jako možný výsledek vývoje na Erste trvá. Naopak dramatický růst nelze očekávat do skončení epizody s downtrendem. 7) Smutné pobavení nad věštbou 1800 v době, kdy se ukazuje obrat trendu, trvá. 8) Možnost, že trend otočí znova, je vlastně jistota, trendy to dělávají, je jen otázka, kdy se to stane a jak ten obrat bude hluboko. 8) Že se prognózy trvale upřesňují a někdy i mění, to je důsledek toho, že se kurs hýbe a že jsme na burze. Něco jako počasí. Předpověď trvalého růstu bez ohledu na změny situace přenechávají opičáci povolanějším machrům, jako třeba Alexandros. 9) Kritizovat cizí rozhodnutí lze, ale předpokladem je ho chápat. Což nebývá tak triviální, jak si leckdo myslí. Opičáci velmi neradi odsuzují cizí postupy, když o nich ví sotva polovinu informací, jakkoli se jim některá rozhodnutí jeví být podivná. Warrenovi věnovali pouze příběh o trpaslíčkovi, take or leave it.
                                  Orangutan
        • Re: Kafe
          06.08.2024 9:38

          No zelené jsem to nečekal, ale max do -5%. Tady je banánek a uvidíme v ten čtvrtek.
          CoffeeSip
          • Kafe
            08.08.2024 14:30

            Tak čtvrtek dost dobrý. Žádný šílený up se nekoná, ale alespoň to tu zůstalo zelené, což kolegové na KB a Erste tvrdit nemohou. Zdá se, že korelace je menší, než se opice obávaly, nejspíš tu bude méně zahraničních investorů než na KB a Erste, protože je jim to prostě malé. Což samozřejmě neznamená, že je vše vyřešeno a že se veselá epizoda z přelomu týdne nebude opakovat. Ale dobré je, že je vytrasované, jak to přibližně vypadá.
            Orangutan
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
30.06.202498,80
31.07.2024102,80
31.08.2024104,17
30.09.2024105,20
31.10.2024105,40
30.11.202485,00
31.12.202485,00
31.01.202583,33
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024