Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN67,7367,790,09
Msft-1,30
Nokia3,54953,6171,91
IBM1,23
Mercedes-Benz Group AG64,4264,441,80
PFE0,65
29.06.2024 2:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 28.06.2024 21:59:13
Prudential Depository Receipt (PUK, NY Consolidated)
Poslední obchod Změna (%) Změna (USD) Objem obchodů (ks)
18,33 -0,73 -0,14 698 006
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
 28.06.2024
17:10

Prudential Fina

......  
 22.05.2024
15:03

Prudential - Je

......  
9:44

Prudential - Je

......  
 25.03.2024
9:43

Prudential - JP

......  
 19.02.2024
13:34

Prudential - De

......  
 28.11.2023
14:24

Prudential - Je

......  
 13.11.2023
11:51

Prudential Fina

......  
 07.11.2023
14:36

Prudential - Ci

......  
 27.10.2023
18:22

Prudential - Mo

......  
 11.10.2023
10:58

Prudential - Je

......  
 14.09.2023
17:31

Prudential Fina

......  
 07.09.2023
11:11

Prudential plc

......  
 01.09.2023
12:30

Prudential - Ci

......  
 14.08.2023
11:45

Prudential - JP

......  
 08.08.2023
12:50

Prudential Fina

......  
 03.08.2023
16:10

Prudential Fina

......  

Zpravodajství Prudential Depository Receipt
Týdenní výhled: Negativní reakce na volby. Fed ještě sazby nezmění. Co řekne na inflaci?
10.06.2024 12:21
Nový týden začíná reakcí na volby do Evropského parlamentu. Ta je výrazně negativní hlavně na francouzském trhu, protože po neúspěchu jeho Obnovy prezident Macron rovnou rozpustil parlament a vyhlásil předčasné volby.
Vypořádání obchodů na amerických burzách od zítřka zrychlí na jediný den
27.05.2024 11:33
Americké akciové trhy čeká po sedmi letech další velká změna - od úterý se vypořádání burzovních transakcí zkrátí ze dvou dnů na jeden. Americká Komise pro cenné papíry (SEC) související změny schválila loni, teď začínají platit.

Monitoring médií
Během následujících 3 let proběhne rebranding přibližně 1 000 čerpacích stanic v 7 zemích včetně České republiky Identita značky vychází z maloobchodní marketingové strategie OMV: stát se preferovaným partnerem pro současnou i budoucí udržitelnou mobilitu Forward for Good: Nová firemní identita OMV se zaměřuje na udržitelnou mobilitu a cirkulární ekonomiku OMV posouvá transformaci své značky do další fáze.