Neděle 22.12.2024
Detail akcie Mercedes-Benz Group AG diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 754,62
-0,44%
DAX
19 884,75
-0,43%
NDQ
19 572,60
1,03%
CZK/€
25,101
0,00%
CZK/$
24,072
0,00%
AU
2 619,39
0,00%
BRT
72,67
-0,44%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Bank of America
24
Curaleaf Hldg Rg
19
Silex Systems Depository Receipt
19
Cellectar Bioscn Rg
6
Mcgrath
21
6
Talga Resources
5
EVT/MSI open
7
Freight Tech Rg
1
iShs MSCI Taiw Indx
12
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,00
KB
0,00
PKN
46,9
46,94
-0,42
Msft
-0,10
Nokia
4,0825
4,2295
-1,09
IBM
-0,25
Mercedes-Benz Group AG
53,48
53,49
-0,04
PFE
2,29
21.12.2024 2:04:00
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
3Q24 KALENDÁŘ USA
3Q24 KALENDÁŘ EU
3Q24 KALENDÁŘ ČR
20.12.2024
Mercedes-Benz Group AG
(DAIGn.DE, Xetra)
Závěr k 20.12.2024
Změna (%)
Změna (EUR)
Objem obchodů (EUR)
53,45
-0,04
-0,02
289 488 868
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nákup
/
Prodej
Patria Direct
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
10.10.2024 16:51
A k tomu teď protiopatření číny...
kočák
Přidat názor
nic moc
10.10.2024 16:19
stock3.de Mercedes-Benz Cars reported sales of 503,600 cars in the third quarter, an increase of 1.0%. From January to the end of September, however, sales fell by 4.3% to 1,463,300 units. All-electric cars fell by 22.1% to 135,900 vehicles.
Mike -Green D. is killing Europe
Přidat názor
MB - témě "inside" info
20.06.2024 21:36
Průbojný v inovacích jako Apple, obdivovaný jako Louis Vuitton a „šitý na míru“ jednotlivým zákazníkům jako Ferrari. K těmto vzorům vzhlížel při nástupu do čela německé společnosti Mercedes-Benz Group v květnu roku 2019 Švéd Ola Källenius. První cizinec v historii stuttgartské automobilky, jehož akcionáři posadili do šéfovského křesla, záhy vyrukoval s velice ambiciózními plány v prodeji elektromobilů, jichž byl a je vášnivým zastáncem. Společnost měla v roce 2030 na většině trhů nabízet výlučně auta na baterii doplněná o hybridy nabíjené ze zásuvky. Současně se strategií „electric only“ si Källenius předsevzal, že Mercedes-Benz se musí jednoznačně zaměřit na ten nejvyšší luxus. „Buď to nejlepší, anebo nic,“ znělo okřídlené rčení manažera, který loni v létě získal německé občanství. Ale plány se bortí. Trh se vydal jinam, než Källenius zamýšlel. Bude rád, když se elektromobily budou na celkovém prodeji Mercedesu v roce 2030 podílet polovinou. Zároveň musel skousnout, že vozy s klasickým pohonem se podle nových plánů schválených představenstvem budou nejspíš prodávat ještě v polovině příštího desetiletí. Stal se z něho „pružný taktik“ Källenius, jemuž dozorčí rada loni v létě prodloužila manažerskou smlouvu do května 2029, musel ze svých ambicí hodně slevit. Nyní hovoří o „taktické flexibilitě“ a tuto změnu potvrdil i na květnové valné hromadě. „V následujících letech bude obojí – jak plně elektrická auta a hybridy nabíjené ze zásuvky, tak vysoce moderní, výkonné spalovací motory. Bude-li po nich poptávka, lze s nimi počítat i podstatnou část příštího desetiletí,“ prohlásil Källenius. Avšak dlouhodobý cíl pro Mercedes-Benz – nulové emise – se podle něj nemění. „Mercedes nyní provádí modelovou obměnu a také výrazně pocítil ochlazení poptávky po bateriových vozech. Ale pořád má solidní finanční pozici a valuaci, tedy ocenění. Otázka je, jak bude Čína komplikovat přístup na svůj trh v odpovědi na dovozní cla zaváděná Evropskou unií,“ říká Petr Knap, expert společnosti EY na autoprůmysl. Důležité podle něj bude, jak si příští rok povedou nové modely Mercedesu. Společnost s ohledem na to, že se životnost spalovacích motorů prodlužuje, hodlá zastavit výrobu malých vozů třídy A, které tolik nevynášejí, až v příštím roce, nikoli letos, jak původně plánovala. Firma současně prodloužila životní cyklus benzinových a naftových motorů pro klíčové modelové řady (třídy E a S, GLC nebo GLE) z dosavadních sedmi let na deset a v některých případech i více let, informoval časopis Automobilwoche. „Ola Källenius doplatil na svoji smělost. Průlom na trhu s elektromobily se v očekávaném rozsahu nekoná, neboť pro spoustu zákazníků jsou pořád příliš drahé. Chybí síť dobíjecích stanic a mnohé státy přestaly prodej elektromobilů podporovat,“ poznamenává komentátor německého listu Handelsblatt Franz Hubik. O tom, že strategie „electric only“ ztroskotala, svědčí nedávné rozhodnutí představenstva Mercedes-Benz zastavit vývoj elektrické platformy MB.EA-Large. Přitom šlo o jeden z nejdůležitějších projektů za několik miliard eur podmiňujících budoucí prosperitu podniku. Mercedes na nové platformě plánoval od roku 2028 stavět novou generaci velkých limuzín a SUV (třídy S a E, GLS a GLE). Od nich si sliboval, že se „vyhoupne do nové ligy“ a přesvědčí investory, že se jim vyplatí společnosti důvěřovat. Jenže návratnost vynaložených prostředků počítala s vysokým objemem výroby, aby se dostavil kýžený „objemový efekt“. Ale tento stěžejní ekonomický předpoklad nevyšel. Společnost bude nadále využívat stávající elektrickou platformu EVA2. Tím ušetří nemalé finanční prostředky. Källeniusovi jeho obchodní strategie určitou dobu vycházela. Společnosti se v minulých letech dařilo zvyšovat ceny aut, zejména těch „nejluxusnějších“. Trh byl po pandemii hladový a zásoba objednávek „naditá“. Jak poznamenal časopis Automobilwoche, lidé s vysokými příjmy, kteří si během koronavirové nákazy museli odepřít luxusní dovolenou, si za takto ušetřené peníze mnohdy pořídili luxusní Mercedes. Jeho modely se během loňského třetího kvartálu prodávaly v průměru za 74 600 eur, zhruba o 20 tisíc dráž než v roce 2019. Tomu odpovídalo i zlepšování hlavních ukazatelů. I když dodávky zákazníkům kvůli omezování výroby menších aut po pandemii mírně klesaly, provozní zisk EBIT (před úhradou úroků a daní) v období 2021–2023 v ročním průměru činil skoro 19 miliard eur. Akcionáři si mohli připisovat stále vyšší dividendu připadající na jednu akcii. Ta se vyplácí z čistého zisku, který Mercedesu loni klesl jenom mírně na 14,3 miliardy eur oproti 14,5 miliardy v roce 2022. Valná hromada letos v květnu rozhodla, že za loňské výsledky se na jednu akcii vyplatí 5,30 eura proti 5,20 za rok 2022 a 1,35 eura za rok 2021. V koncernu prý panují shon a nervozita Ale poměry na trhu se změnily. Obchodníci, jimž se v posledních měsících hromadí zásoby neprodaných luxusních aut, cenovou politiku automobilky kritizují. Podle mnoha z nich se jí taková „lačnost“ nevyplatí tím spíše, že hlavně firemní klientela je stále méně ochotná zdražování vozů značky Mercedes akceptovat a ohlíží se po konkurenčních značkách BMW a Audi. List Handelsblatt s odkazem na zasvěcené zdroje uvedl, že v koncernu panuje „nervozita k prasknutí“ a značné pracovní vypětí, neboť nové úkoly se musí s ohledem na tvrdou konkurenci zvládnout v co nejkratší době. „Následující měsíce rozhodnou, zda Mercedes-Benz bude ukázkou německého technického umu, nebo se z něho stane podnik na úbytě,“ napsal časopis Der Spiegel. Ola Källenius podle něj „hraje vabank“ v době, kdy se společnost stále potýká s nedostatkem některých komponentů a probíhá rozsáhlá obměna modelů vyžadující technické úpravy v továrnách. Letos přišla finanční rána Váznoucí odbyt v Evropě, včetně Německa, a hlavně v Číně, kde společnost prodává asi třetinu svých luxusních aut (loni přes 753 tisíc, což byla tři procenta tamního trhu), ale i přetrvávající problémy v dodávkách některých komponentů a nutnost rychle obměnit modelové řady způsobují koncernu nemalé problémy. Továrny, jež se musí technicky přizpůsobovat poptávce na trhu, musely dočasně omezit výrobu. Ta během letošního ledna až března v klíčové divizi MB Cars meziročně klesla o 9,3 procenta na necelých 508 tisíc vozů, prodej pak o osm procent na 463 tisíc. Tomu odpovídá i zhoršení hlavních finančních indikátorů, kdy se například zisk EBIT MB Cars propadl o dvě pětiny na 2,5 miliardy eur. Investory takový vývoj značně zneklidnil, což se nepříznivě projevilo i na akciovém kurzu. Ten od počátku letošního roku zvolna rostl – až do zveřejnění neblahé kvartální zprávy. Od té doby míří dolů. Ve středu (19. června) odpoledne se pohyboval kolem 63,6 eura za akcii. Tržní hodnota Mercedes-Group vyjádřená v dolarech ve výši kolem 73,5 miliardy je tak podle portálu Companiesmarketcap.com jen zhruba o tři miliardy vyšší než koncem dubna 2019, těsně před tím, než se Källenius stal výkonným šéfem. Vysoký celní plot vůči Číně? Chyba, říká šéf Pro další vývoj akciového kurzu Mercedes-Benz Group nevěští nic dobrého zpráva Evropské komise, že unie je připravena uvalit od 4. července na dovoz elektromobilů z Číny prozatímní dodatečná cla v rozsahu až 38,1 procenta (nad stávajících 10 procent). Německé automobilky tento chystaný krok ostře kritizují, neboť se obávají odvetných opatření. Přidal se i Källenius, který se už předtím přimlouval dokonce za to, aby se snížilo dosud platné desetiprocentní dovozní clo. „Dlouhodobě by nám to pomohlo zvednout kvalitu evropských aut,“ argumentoval. Pro koncern je chystaná protičínská celní hradba obzvlášť delikátní záležitost, neboť jeho největšími individuálními akcionáři jsou Číňané – soukromý Geely Automobile Holding a státní Beijing Automotive Group dohromady drží skoro pětinu akcií stuttgartského koncernu. Navíc Mercedes spolu s Geely, na který se má uvalit dvacetiprocentní clo, v Číně společně vyrábí plně elektrické vozítko Smart, které se následně exportuje. „Férový a především volný světový obchod je velice důležitý, pohání inovace a růst,“ reagoval na dodatečná cla Källenius. Podle něj v hrozící obchodní válce prohraje spíše Evropa a exportně silně orientované Německo především.
DupByk
Přidat názor
Re: MB - témě "inside" info
09.07.2024 13:48
Díky za pojednání. Asi to tak nějak bude.
Orangutan
Přidat názor
Dividenda 15%
04.05.2023 12:29
Přes jakého Brokera nakoupit akcie, aby mi stahovali daň z divi pouze 15%?
MladyRentier
Přidat názor
analytici zvyšuje cenu
24.02.2023 4:00
tak prej tohle titul bude stát ne 60, ale až 70 Eur. sakra a já to prodal za 74 už minulý týden :D
Vilém
Přidat názor
druhý nejlepší loňský tah
18.01.2023 15:27
Hned po té, co jsem se loni zbavil s krásným ziskem a včas ČEZu jsem provedl dva dobré nákupy Mercedes a BNP.
Vilém
Přidat názor
nějaký názor na vývoj ?
14.09.2022 3:22
Jak vidíte tuhle akcii v příštím půlroce ? Koukám, že poměr nákupka/dividenda docela zajímavá. Předpokládám, že lidi co jsou trochu ve vatě si tyhle auta budou kupovat dál. tihle klienti nejspíš moc nezchudnou at se děje co se děje. Teoreticky by to měla být bezpečná investice.
Vilém
Přidat názor
Re: nějaký názor na vývoj ?
14.09.2022 7:32
pokud ocekavas konjunkturu, tak kupuj. pokud se obavas recese, tak si nemyslim, ze by papir rostl v tak kratkodobem horizontu jaky mas na predchozi maxima. papir se mrcasi kolem MA200 a napr. ja si myslim, ze pod nej opet zamiri. cely automotive pujde s cyklem dolu. vyrabet se bude, ale bude rovnez tezsi najit zakaznika. mrkni se na krizovejsi obdobi a mozna v tom zas tak jistou investici neuvidis. GL
Andzin
Přidat názor
16.11.2022 2:36
Nakonec jsem koupil za 56. ani jsem nečekal, že to půjde nahoru tak rychle a o tolik. Ted je otázka jestli nepůjde zase dolu ... Nicméně taď, jsme četl článek, že je extrémní poptávka po luxusním zboží, tak doufám, že auta se v té poptávce vezou taky :)
Vilém
Přidat názor
10.12.2021 16:26
Nevie niekto, prečo ten 14% pokles? Ďakujem.
MRS
Přidat názor
10.12.2021 16:40
Bude to nějak souviset s oddělením Daimler Truck, vice zde: https://www.patria.cz/zpravodajstvi/4864123/akcie-daimler-truck-jsou-na-burze-firma-se-oddelila-od-skupiny-daimler.html
Zvonička
Přidat názor
Dane z prodeje
07.07.2021 10:34
Poradite nekdo, jak danit zisk z prodeje Daimleru. Nakup i Prodej na Xetra - mam nejakou danovou povinnost vuci nemecku, nebo staci provest zdaneni pouze v cr?
happy_end
Přidat názor
Re: Dane z prodeje
07.07.2021 10:47
Daní se jen 1x, obvykle tam, kde má člověk trvalé bydliště. Řeší to smlouvy o zamezení dvojího zdanění.
Zvonička
Přidat názor
vahal jsem
09.02.2021 3:38
Investici doporučení radilo dobře. Presto jsem několik měsíců Daimler jen sledoval a váhal zda do toho jít ci ne. nakonec mi ty nejlepší ceny utekly, nicméně zisk na akcii mam aktuálně 17%, takže spokojenost. Ted se rozhoduji jestli ponechat a cekat na Dalsi rust a nebo prodat. Dividenda tu totiž zase tam moc zajímavá není.
Vilém
Přidat názor
09.03.2020 9:18
Cenám co jsou tady dnes, se dá těžko uvěřit. Ale je to už dno..?
qwer
Přidat názor
17.04.2019 12:38
Daimler má našlápnuto k ročnímu maximu....
achilles
Přidat názor
06.12.2018 19:55
Tady to začíná vypadat hodně zajímavě...
qwer
Přidat názor
20.08.2018 19:36
Kdyz koupim tuto akcie tady na patrii kupuji kmenove nebo preferovane akcie spolecnosti daimler? dekuji
windsurfers
Přidat názor
20.08.2018 21:32
Kmenové...
qwer
Přidat názor
21.08.2018 10:53
dik
windsurfers
Přidat názor
Investice větší částky do Daimler?
17.08.2017 12:21
Nějak se nemůžu rozhoupat jestli do Daimleru investovat. Co myslíte vy? Velice kladně hodnotím vlastní výrobu baterií do elektromobilů. Tam citím poměrně slušný potenciál vzhledem k tomu, že je firma v poměrně dobé finanční kondici např. oproti Tesle. Letošní výsledky jsou příznivé. Otázka je co bude když se provalil kartel ve kterých je Daimler taktéž namočený?!
NO.ID
Přidat názor
Re: Investice větší částky do Daimler?
23.06.2018 18:59
Nevydržel jsem a nakoupil l/2 předpokládaného objemu za 57,50 - další v režii Trumpa a Číny-ale, myslím , že se brzy vrátíme na cca 60,-
Rožmberk
Přidat názor
25.06.2018 12:06
Já nakoupil dnes za 56,6. Také předpokládám, že půjdeme nahoru. Na long myslím, že je to super cena :)
NO.ID
Přidat názor
Re: Investice větší částky do Daimler?
23.08.2017 18:25
Pssst. Nikam to nepis a treba se to neprovali :-) Jinak ja Daimler sleduju, kurz mi prijde vynikajici, ale zatim jsem nenastoupil. Trochu se bojim globalni korekce, která by asi kurz dosti srazila. Ta ale neprichazi a tak cekam dal. Jak ale bude kurz pod 60, tak zobnu prvni vzorek, kdyz nas v tom bude vic, at se můžeme případně utesovat...
qwer
Přidat názor
Renault
24.08.2017 11:43
A co Renault, nezvažovali jste?
vladimir6294
Přidat názor
Re: Renault
30.08.2017 22:10
Jen tak zlehka jsem kouknul na ten Renault, a ten taky nevypadá špatně. Nevím čím to je, ale přijde mi většina automobilek dosti podhodnocených..
qwer
Přidat názor
31.08.2017 9:41
Hele těžko říct proč, možná je to tlakem na produkci elektromobilů. Některý automobilky prostě zaspaly dobu.. a taky to možná všichni cpou do Tesly :D
NO.ID
Přidat názor
Re: Investice větší částky do Daimler?
23.08.2017 18:14
Cena kolem 60 EUR za kus mi přišla atraktivní, první nákupy jsem dělal už koncem července. Cena je myslím pro nákup pořád atraktivní, pohybuje se kolem ročních minim. Postihu za kartelové dohody se moc nebojím. V německém tisku se objevily odhady, že celková suma pro všechny namočené automobilky může být max. 10 mld. EUR. A Mercedes to myslím naprášil, tak by měl případně vyváznout s nejmenší pokutou. Budu rád, když se tu v investici do Daimleru trochu podpoříme.
Pedro.
Přidat názor
30.08.2017 18:22
Přesně tak, 60E mi přijde super. Váhal jsem mezi Daimlerem a BMW. Nakonec jsem to dal do BMW. Myslím si, že BMW je na tom trochu lépe než Daimler. Hodlám to držet déle, tak uvidíme. Rozhodl počet modelů, které plánuje do roku 2021 představit a to včetně elektromobilů. Přestože tu hrozí nějaká sankce, tak BMW drží dost hotovosti, tak se toho už tolik nebojím. Trošku mě k rozhodnutí dopomohla i skvělá analýza od pana Gladiše, která se v dosti bodech shoduje s mým pohledem :) Určitě se podívejte na Vltava Fund na Facebooku. Na Daimler jsem ale nezanevřel a budu ho nadále sledovat, je to dobrá automobilka...
NO.ID
1
2
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
0:33
ČEZ
Jo takle
23:56
ČEZ
23:52
ČEZ
Re: VM
23:24
Obecná diskuze
Tuneluje stát L...
23:14
Obecná diskuze
Re: Má Česko zb...
22:57
Obecná diskuze
Má Česko zbyteč...
22:54
ČEZ
VM
22:48
Obecná diskuze
VM
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.10.2024
-
30.11.2024
-
31.12.2024
-
31.01.2025
-
28.02.2025
-
31.03.2025
-
30.04.2025
-
31.05.2025
-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz