Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ908,59100,72
KB7988000,13
PKN64,1364,14-1,32
Msft444444,1-1,18
Nokia3,54253,54650,48
IBM184,85185,3-0,47
Mercedes-Benz Group AG63,4763,48-0,11
PFE29,329,32-0,64
17.07.2024 15:04:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.07.2024 12:50:55
PRIMOCO UAV SE (Praha)
Poslední obchod Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
1 020,00 2,00 20,00 51 100
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Trump,Vance
    16.07.2024 14:19

    Bude Trump, bude J.D. Vance, skončí financování UA z USA, EU nemá dost ani pro sebe a tak přílv peněz pro Primoco nutně musí nejspíš skončit také. Kdo ví, kdo zaplatí dosavadní zakázky. Nechci být špatným prorokem, ale ....
    FYI
    • Re: Trump,Vance
      16.07.2024 14:23

      To nedoufej. Primoco je taková sranda, že to zvládnou i Češi z kapesného. Spíš někdo zamyká zisk a akcii rozhýbá při její velikosti skoro cokoli. Příležitost pro ty, kdo té věci věří.
      Orangutan
      • 1000
        17.07.2024 9:16

        a jak vidno, charita dlouho nevydržela.
        Orangutan
  •  
    03.07.2024 12:15

    Tady vlak nepočkal a Warrenovi to zatím dává za pravdu.
    Orangutan
    •  
      04.07.2024 10:43

      Ze by nel Warren z Omahy, pardon z Prachatic zase pravdu?? :))
      Warren_z_Prachatic
      •  
        08.07.2024 8:24

        No, tady rozhodně. Opičáky brzdí, že nestíhají koupit všechny slibné tituly, co se tu nabízejí. Velká neznámá do budoucna bude, jak a zda se hodlá majitel dělit s minoritáři o úspoěchy, což je v Čechách u malých firem tradiční achilovka. To by se ovšem projevilo až tak za dva roky.
        Orangutan
        • Warren
          08.07.2024 8:42

          Patria s tebou taky souhlasí https://www.patria.cz/zpravodajstvi/5970305/investicni-vyhled-na-druhe-pololeti-2024-strategie.html - pakliže je směr dobrý, rychlost růstu nechť vezme čert. Opičáci by asi postupně plíživě vystupovali z nejpodezřelejších titulů, ale na druhou stranu, opičáci jsou známí zbabělci a techy moc nehrají.
          Orangutan
          • Re: Warren
            08.07.2024 12:47

            Tak indexy jsou uz i na me extremne nasponovany, nerikam nic. Najit neco za rozumnou cenu je zazrak, uvidime po vysledich....Ale Primoco zatim jede slusne, to jsem necekal, ze trefim takovouhle raketu, hned kratkodobe...
            Warren_z_Prachatic
            •  
              09.07.2024 10:14

              Zato MCD za 260 nebyl úplně dobrá trefa a opičáci jsou rádi, že pohrdli. Ono se tam děje nějaká celková nedobrota, viz články, a mohlo by to propadnout i pod aktuální cenu, zdánlivě na dně.
              Orangutan
              •  
                09.07.2024 11:35

                nejlepsi byl trade SMCI za 778, tam musim nekdy vystoupit ...ale MCD dlouhodobe nemam zadne obavy, ted tam jsou 2 trendy a porad trvaji. Islamsky svet a bojkot USA znacek kvuli Gaze + setreni americkeho spotrebitele, vsechny fastfoody v USA trpi :( Beru jako miznost dobrych nakupnich cen, ale ja tam mam hodne a nedokupuju uz, jedu AI, tam je horecka :)))
                Warren_z_Prachatic
                •  
                  09.07.2024 11:37

                  jinak velky tech v USA jede vicemen kazdy den nove ATH. Apple, Amzn, Meta, Googl, Netlfix, MSFT jen chipari diky nvda drobna minikorekce ...uvidime vysledky, mam asi 3pc portfolia cash, tak to umistim po vysledich do nejvetsich overpertformaru
                  Warren_z_Prachatic
                  •  
                    09.07.2024 12:01

                    NVIDA dělá další trianglovací pauzu před dalším výstupem. Může být měsíc nebo dva nic moc, pak se to zas rozjede. Opičáci vzali blbě na lokálním vrcholu, ale ono se to srovná, tam není důvod se děsit ničeho. Microsoft a Google to isté, pojede to na vlně umělé inteligence klidně rok, pokud nepřijde globální katastrofa. S Amazonem a Metou je to méně jasné, tam opice nic neví; vlastně není jasný důvod, proč by to mělo růst. Racionalizace díky umělé inteligenci? Nahradíme lidi roboty? Opičáci víc věří té části techu, která umělou inteligenci dělá, ne té, která ji jen užívá. MCD je jiná hra, ten si bude zřejmě navěky vlnit v nějakém rozmezí jako Coca cola nebo ČEZ, nicméně má daleko slabší dividendu, takže se na tom dá složitěji vydělat.
                    Orangutan
                    •  
                      09.07.2024 13:18

                      Jinak malý úvod do opičích amerických světů https://www.forex-investor.cz/dividendovi-aristokrate/ - tady to nijak úžasně neroste a neporoste, ale až se tu sejdeme za deset let, tak se uvidí, jak to bude.
                      Orangutan
                    • Amazon
                      09.07.2024 13:14

                      Já sem teď koupil Amazon s tím, že od tuším podzimu by měli začít prodávat od Číňanů naprimo. Někde sem to i viděl popsané a mělo by jim to zvednout tržby. Další věc je jejich cloudova služba, ta také stále roste. Za další bych nepodcenoval i jejich streamovaci službu. Nevím, jak kde, ale u nás stojí 79kc. Takže minimálně o polovinu levnější než ostatní služby. Plus co jsem slyšel, Amazon začíná nakupovat sportovní práva. Od letoska začíná jednou týdně NHL zápas. Za mě teda teď přijde chvíle placani do strany po půlroční růstu a pak to zase odstartuje. Nejspis už po dalších výsledcích
                      hudis
                    •  
                      09.07.2024 12:46

                      No já nevím. Mám obavu že aktuální AI je spíše hype, resp. bublina podobná té internetové na přelomu století. Ne že by to bylo úplně na nic, ale její uplatnění nebude to tak rychlé. Problém je v tom že I. to co se prezentuje jako AI, zatím žádná umělá inteligence není, ale jen šikovně algoritmizovaná statistika s váhou. II. Prozatím pro to nevidím moc velké uplatnění. Ne že by v budoucnu nebylo, ale infrastruktura pro to bude muset ještě dorůst. Změna v procesech a v myšlení lidí je mnohem složitější. III. Veškeré tohle NVIDIA šílenství je tažené čipy, které jsou de-facto jednoúčelové. A prodává je hlavně pouze 4 zákazníkům. Tam stačí aby někdo z nich přehodnotil AI plány a NVIDIA je se ziskem dole.
                      THR
                      • THR
                        09.07.2024 12:59

                        Jasně, budoucnost je záhada; ony se některé velké věci mohou zjevit na scéně tak nějak oklikou, po přechodném zavržení, jako třeba počítače, které se začaly jevit už za druhé světové, v šedesátých a sedmdesátých to byla scifitechnika, v osmdesátých hračka, ale teprve v devadesátkách z toho byla masová záležitost a obrovský kšeft. Kde měli lví podíl výrobci HW a SW ještě víc. Takže skoro padesátiletá prodleva. Dnes to bude asi rychleji, ale není důvod věřit, že za dva roky bude všechno vzhůru nohama. Takže NVIDIA může teoreticky ještě klidně zkrachovat a slávu seberou jiní. XXX Nicméně osm opičáků z deseti věří, že je to na nejbližších pár let jasný a jednoduchý jackpot, který ještě zdaleka neřekl svoje poslední slovo a důvody k růstu jsou evidentní a technické důvody to ještě posilují, protože o tom slyšel každý jouda a musí si to koupit. XXX S tím užíváním je problém, že to může udělat vpodstatě každá firma, co na to má prachy, a může to udělat dobře nebo blbě. Není žádný důvod inherentně věřit, že zrovna třeba Amazon to zvládne lépe, než spousta jiných světových e-shopů, které mohou být dost podceněné. McDonald s tím třeba právě dostává na budku a Mercedes taky. První modely a betaverze mohou mít mouchy, a zřejmě mají, to máš pravdu.
                        Orangutan
                        • Re: THR
                          09.07.2024 13:20

                          Je to tak. A proto je to zajímavé :-).
                          THR
                    •  
                      09.07.2024 12:10

                      MCD nebude vlnit, MCD bude rust. Budoucnost nas rozsoudi. Ja naopak verim v AI tem, co to budou pouzivat a poroste jim diky tomu produktivita, ale skutecne vyuzit to budou umet primarne ti velci a technologicky zdatni....velke tech platformy
                      Warren_z_Prachatic
                      •  
                        09.07.2024 12:11

                        Jinak ja v AI verim i tem co delaji infrastrukturu (chipy a spol) i tem co budou delat velke modely....ale "i tem" co budou masivni uzivatele...
                        Warren_z_Prachatic
  •  
    28.06.2024 9:41

    9:31 Výrobce bezpilotních letadel Primoco UAV oznámil další nový kontrakt. Zákazníkovi z Asie dodá dva stroje One 150 plně vybavené pro kontrolu, kalibraci a vyhodnocování letištních navigačních zařízení. Hodnota transakce činí 2,5 milionu eur
    Rada
    •  
      29.06.2024 17:48

      První a poslední, jeden rozeberou a druhej vyzkouší :)
      Bloody fox
      •  
        29.06.2024 17:50

        ... a pak to ještě prodají Rusům :D
        Kočičák
        •  
          29.06.2024 21:24

          I to je možný, chtějí budovat středisko na výcvik a testy za čtvrt miliardy, každej prodanej dron za 30 mega dobrej. Ta cena za kus je teda šílená, i když to bude hodně chytrá věcička, i tak.
          Bloody fox
  • Warren
    26.06.2024 8:25

    Opičáky by zajímaly důvody tvého výletu z USA k této akcii.
    Orangutan
    • Re: Warren
      26.06.2024 9:19

      Rad se podělím. v USA jsem na všem strašlivě zelenej (od 1.1.2023 90% na portfoliu, ano berte to jako chlubeni :))) a obecně indexy hodně našponovaný. Zároveň mam 85% USA (5% Erste, 7% Indove, něco LVMH, něco ASML...), čili diverzifikace. V Ervopě se mě toho moc nelíbí, resp celá Evropa se mě nelíbí, akcie jsou tady hodně levný (BMW.de, DTG.de atd atd..) ale dle mě to má důvod a já Evropě dlouhodobě fakt nevěřím. Vyjímkou bych označil zbrojaře, kde jsem promeškal ten Rheinmetal (Skvělej tip !!). A v ČR mě zajula příběh Primoco, malá firma, má šanci vyrůst. Dávám tomu 50 ne 50, mám v tom 0,3% portfolia, čili no stress a risk. Dronům věřím celkově, je to dost geniální vynálezu
      Warren_z_Prachatic
      • Warren
        26.06.2024 9:25

        Jo, díky. No, je to vlastně široko daleko jediná technologická akcie, která skutečně má nějakou zajímavou technologii. To je důvod pro. Na druhou stranu, je to drahé jako prase, na české poměry jako dvě prasata. Zajímavě se to potkává ve dveřích s ČEZem, má to podobný zisk na akcii a podobnou cenu, i když je všechno ostatní jinak.
        Orangutan
        • Re: Warren
          26.06.2024 9:26

          Mě to právě přišlo levný :)))
          Warren_z_Prachatic
          •  
            26.06.2024 9:30

            Jinak sem někde na foru čet, že už držíš NVDA. Ještě dokup MSFT, AMZN, GOOGL, METU, MU, AVGO, NFLX, TSM, AMAT, BKNG a bude z Tebe konečně pořádnej investor :)) américkej...TECH RULEZ !!
            Warren_z_Prachatic
            •  
              26.06.2024 9:46

              Z opičáků nikdy nebude pořádnej tech investor, protože opice technologiím moc nerozumí a hledají v akciích něco trochu jiného, než kapitálový růst (viz debata na KB). Idea klapajících mlýnů, co běží řádově desítky let a kotí pravidelné dividendy míří úplně jinam (Exxon, 3M, možná i překvapivě IBM a podobné). NVIDIA se zdá být stejná výjimka, jako Primoco, je to fakt nová technologie, která je na začátku a nejspíš o ní ještě uslyšíme a má jasný důvod ještě silně růst (totiž umělá inteligence, její podstatná součást). Tohle se týká i Google a Microsoftu, které jsou ovšem letité giganty, táhnoucí s sebou spoustu divizí něčeho jiného a stojí rovněž na historickém vrcholu, takže to s tím růstem není tak zjevné jako u NVIDIE. Navíc na úplném vrcholu všech vrcholů je to těžké i stran technických odhadů. Růst asi ještě bude, ale vydrží ještě tři roky? XXX Meta a Amazon se jeví být opicím mnohem méně jasná záležitost. Umělou inteligenci v žádném smyslu nevytváří, nýbrž užívají. Růst je v tomhle případě pro opičáky totální meme, který může jednoho dne nebýt. Nelze investovat do něčeho, co nechápeme. U Amazonu se rýsuje jasný technický vrchol, přes který se to nejspíš už moc nepohrne. XXX No a o těch dalších firmách ví opičáci datla.
              Orangutan
            •  
              26.06.2024 9:45

              A teď seriozně k Primoco. Říkají, že udělají tržby 0,9 až 1 mld. Minulý rok udělali 600mil. Čili růst 60%. Očekávám zachování marže. Dělali zisk 228mil. 228mil * 1,6 = 365mil. 4,25mld (marcap)/365mil = 11,6. P/E 11,6 je pro mě láce. Samozřejmě to předpokládá, že doručí co slíbili na úrovni tržeb a zachování marže je můj odhad (popravdě ničím nepodložený)
              Warren_z_Prachatic
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.05.2024995,00
30.06.2024998,75
31.07.2024740,00
31.08.2024773,33
30.09.2024700,00
31.10.2024695,00
30.11.20241 060,00
31.12.2024-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024