Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ0,00
KB0,00
PKN64,5564,58-0,55
Msft-1,33
Nokia3,53,59951,69
IBM0,88
Mercedes-Benz Group AG63,2363,25-0,31
PFE1,80
18.07.2024 8:00:03
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 17.07.2024
ČEZ (CEZPbl.PR, Praha)
Závěr k 17.7.2024 Změna (%) Změna (CZK) Objem obchodů (CZK)
903,50 0,00 0,00 108 065 169
R - Real-Time data z pražské burzy ZDARMA pro registrované uživatele Přihlásit.
Z - Zavřená fáze, O - Otevřená fáze, A - Aukce, V - Volatility break, P - Pozastaveno

 
Názory
  • Biden má covid
    18.07.2024 6:10

    Takže UA musí vyjednat mír, než přijde Trump. A pak začne UA budovat a nakupovat a půjčovat si = příležitost pro firmy z EU
    Galt
    • Re: Biden má covid
      18.07.2024 7:59

      UA už si půjčuje. Větší část dodávek zbraní není dar, ale půjčka. Takže až zkončí válka, budou zralí ne na další půjčky, ale na bankrot.
      _RaS_
      •  
        18.07.2024 8:13

        To je nesmysl. Každý, kdo ví něco o válkách ví, že se tyhle "půjčky" nikdy nesplatí. Jinak ekonomicky byla Ukrajina na bankrot už před válkou, je teď a bude nejspíš ještě dlouho po válce, to je asi každému jasné. Vybudovat tam něco rozumného znamená to stavět prakticky od nuly, a dokud válka neskončí, tak to ani moc nejde. Zatím se tam budou stavět akorát opevněné továrny na granáty a tak podobně, vše za evropské prachy.
        Orangutan
        •  
          18.07.2024 8:22

          Možná máš pravdu. Jenže jestli bude mírová dohoda s tím, že Ukrajina zůstane neutrální, tak tam nebude cpát peníze na obnovu ani Evropa, natož US. Nějak se dohodnou s Ruskem, že zaplatí část dluhů, aby američani nepřišli zkrátka a UA sbohem....
          _RaS_
          • RaS
            18.07.2024 8:30

            Mírová dohoda nebude do konce našeho života. Stačí se podívat, čím ty mírové návrhy začínají. Ruský začne tím, že se risku nechá dobyté území, ukrajinský začne tím, že se vrátí dobyté území, a jak to pokračuje je už úplně jedno. Shoda je zcela vyloučená, obě strany to berou jako existenční otázku (a právem, prohra je apokalyptická pro obě strany). Jediné, co může ukončit válku, je faktické vítězství jedné nebo druhé strany; Rusové budou úplně vyhnáni, nebo Ukrajinci budou úplně vyhnáni a povražděni. Navzdory kýblu keců všech politiků, žádná velká válka nikdy neskončila diplomatickým jednáním a diplomacie sama o sobě nemůže žádný takto zásadní konflikt vyřešit. Starý svět druhé světové války, jaký dnešní generace neznají a nechápou, ale časem asi budou nuceny pochopit.
            Orangutan
            • Re: RaS
              18.07.2024 8:34

              I tahle válka skončí dohodou. A čím dříve tím lépe. Pokud vyhraje Tramp, možná i letos.
              _RaS_
          • Zřejmě
            18.07.2024 8:29

            Je přaní ruských fašistů mít nestabilního souseda.
            Velkamedvědice
  • a co ten druhý blok?
    18.07.2024 3:44

    ... vládou preferovaným dodavatelem 2 nových jaderných bloků v Dukovanech je KOR společnost KHNP, která nám umožní hradit náklady jen za skutečně odvedenou práci. Náklady na 1 blok budou cca 200 mld., výdaje za přípravné práce v příštích 5 letech cca 80-85 mld Kč. Několik příštích rozpočtů tak nebude vyžadovat žádné mimořádné opatření. ČR už získala od EU Commission souhlas s financováním 1. bloku s veřejnou podporou včetně 30leté státní půjčky investorovi ČEZ, prvních 12 let bezúročně, a dále závazek chránící investora v podobě výkupu elektřiny po dobu 40 let za předem stanovenou cenu. Do konce roku budou hotovy detailní parametry modelu financování pro 2. blok. (https://x.com/Zbynek_Stanjura/status/1813575926770278612)
    Kočičák
  • elektřina se stane vzácná
    18.07.2024 3:26

    ... Schmarcz: Blíží se zelená pohroma. Klimatická politika zdraží všechno všem, elektřina se stane vzácná, skončí výroba aut… a to vše už za pár let (https://e-news.cz/nazory/schmarcz-blizi-se-zelena-pohroma-klimaticka-politika-zdrazi-vsechno-vsem-elektrina-se-stane-vzacna-skonci-vyroba-aut-a-to-vse-uz-za-par-let/)
    Kočičák
    • Re: elektřina se stane vzácná
      18.07.2024 7:12

      Je to strašná představa. Doufám, že za to jednou někdo bude pykat a tentokrát žádná "sametová revoluce".
      Vilém
      • Vilém
        18.07.2024 8:02

        Za představy by asi nikdo pykat neměl. Martin Schmarz se za ta léta posunul do sebenasíracího dědečka, který má občas problémy vyhodnotit reálnou situaci. A lze se spolehnout, že 100% zpráv, které tu Kočičákovy ruské hnojomety vylepují, bude katastrofických a kritických, bez ohledu na zdroj.
        Orangutan
        • Re: Vilém
          18.07.2024 8:12

          Siuhlas. To je podstata jeho bytí .
          Velkamedvědice
  • Vláda rozhází penize
    17.07.2024 23:07

    Za projekt, který tu bude nejdříve za 15-20let, když to pujde hladce. To budou končit staré bloky, takže žádný dostatek elektřinu navíc tu nebude, jen nahradí ty puvodni.. a ta elektřina z těch nových bude neskutečně drahá, protože všichni okolo nás pojedou na čisté zdroje z větší části. Jádro se nikdy nezaplatí a ty peníze budou chybět do chybějících větrných elektráren a také solárních parků, které by mohly vyrábět prakticky ihned a levně. U centrálních zdrojů je také riziko v případě napadení, stačí se podívat na Ukrajinu. Také se centrální zdroj špatně připojuje do sítě, která se musí posílit, další výdaje. A ještě jaksi zapomněli říct, co úložiště jaderného odpadu!!!!
    štíreček
    • Re: Vláda rozhází penize
      18.07.2024 8:23

      Plno nepřesností a vlastně samá ideologie. Post vzbuzuje dojem, že se NAPŘED vyplácají peníze a pak se bude stavět, což tak není ani trochu. S tím nahrazováním bloků je třeba si uvědomit, že ty nové bloky jsou dost zásadně větší než ty staré. Přesvědčení o tom, že energie ze solárek a větrných elektráren se zázračně levná investoři zatím moc nesdílejí; stačí se podívat na akcie podobných podniků. A taky to, že stavba OZE poněkud vázne. Riziko napadení samozřejmě má i velký OZE zdroj, v tom není rozdíl. Německo lze napadnout snadno a rychle rozmlácením těch mořských parků, které se neumí bránit a nikam neutečou. To je všeobecný problém prakticky všech kolosálních industriálních nebo obchodních výtvorů postmoderního věku - je to obrovské, skleněné a je v tom plno lidí.
      Orangutan
    • Re: Vláda rozhází penize
      18.07.2024 7:33

      Blábol. Při ceně 200 miliard je to už pod dnešní prodejkou.
      Velkamedvědice
    • nové jaderné bloky levnější elektřinu nepřinesou
      18.07.2024 3:04

      ... říká bývalý šéf ČEZ (www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-vsechny-zklamu-nove-bloky-levnejsi-elektrinu-neprinesou-rika-byvaly-sef-cez-256010)
      Kočičák
    • Re: Vláda rozhází penize
      18.07.2024 0:07

      No já tedy nevím,ale posílit sítě se právě musí kvůli různým zdrojům. A potřebě koncentrovat do místa velkého odběru,třeba slévárny. Takové měnírny pro napájení drážních trolejí mají přímé připojení z rozvoden. Ale nechápu ,proč šestiblok v Dukovanech, a přitom lavírování o Chvaleticích,jako dobře umístěném zdroji,potřebném pro rozložení silných zdrojů.
      kočák
      •  
        18.07.2024 8:17

        On je tam problém NIMBY, u jaderných elektráren zvláště silně. Kdyby se muselo ještě řešit umístění v krajině a vyjadřoval se k tomu kdekdo, není šance postavit blok ani za třicet let. Jinak samozřejmě, bylo by racionální rozjet třetí elektrárnu někde jinde.
        Orangutan
    • Re: Vláda rozhází penize
      17.07.2024 23:54

      Jako dobrý, ale není prvního dubna...
      Frakul
    • Re: Vláda rozhází penize
      17.07.2024 23:10

      ... tak každému, kdo přemýšlí hlavou a ne (_!_) to musí být jasné
      Kočičák
      •  
        18.07.2024 8:14

        Kdo přemýšlí hlavou nevolí zrůdy typu David.
        Velkamedvědice
  • make a co takhle podstata
    17.07.2024 23:03

    když někomu vadí žít ve městě, tak proč tam .urva žije ? to je ta stupidita všech dobros..ů, já vím vše nejlépe, tak se všichni ostatní přizpůsobte, ohledně Pražáků a těch nesmyslů ohledně omezování ostatních, navrhuji, aby všechny náplavy co z nějakého neznámého důvodu ze svých prdýleek, dolezli do špinavé Prahy, zase odtáhly a hned ubyde min.500 znečištovatelů :o)
    Mike -Green D. is killing Europe
    • Re: make a co takhle podstata
      18.07.2024 6:37

      Tohle je taky srandovní vyjádření, protože kdo o Praze něco ví, tak si všiml, že žádní "původní pražáci" neexistují, prakticky všichni přišli odněkud, nebo přišel jejich otec nebo dědeček, a rodina to dobře ví. A slovo "náplava" pražáci vůbec nepoužívají, právě proto, že jsou náplava všichni. Když si uvědomíte, kolik obyvatel měla Praha v 19. století, tak je to úplně jasné, proč to tak je.
      Orangutan
      •  
        18.07.2024 8:15

        Tak to je podstata vzniku všech měst, že tam původně nikdo nebyl.
        Velkamedvědice
    • Re: make a co takhle podstata
      17.07.2024 23:47

      500tisíc tam má být, každý kdo se nudí v ustí, ostravě nebo brně a neví co by tak se nacpe do praglu a pak bečí, že moc aut, drahé bydlení tak vážně nevím co mají v hlavě :o)
      Mike -Green D. is killing Europe
      • To: Mike -Green D. is killing Europe
        17.07.2024 23:53

        ... mají tam nasr@no. Původní Pražané jsou v pohodě, ale nejhorší je ta náplava, která si hraje na Pražáka, ale je to pouhý hnůj, který dělá Pražanům ostudu
        Kočičák
    • Re: make a co takhle podstata
      17.07.2024 23:06

      ... lépe bych to nenapsal :D
      Kočičák
  • vláda objednává jaderné bloky mimo rámec zákona
    17.07.2024 22:55

    ... tendr na Dukovany se stává napadnutelným, říká Míl (www.mujrozhlas.cz/dvacet-minut-radiozurnalu/vlada-objednava-jaderne-bloky-mimo-ramec-zakona-tendr-na-dukovany-se)
    Kočičák
  • Vyberko
    17.07.2024 22:08

    Dnes jsme se dozvěděli jen to, že stát chce stavět dva bloky. O ceně se bude jednat, financování také není jasné a bloky pořád může stavět i EDF. O financování by mělo být rozhodnuto do konce roku a výběrko podepsáno do 31.3. Pokud se termíny posunou, jak je zatím zvykem, tak by se o výběru rozhodovalo těsně před volbami. Úplně se v tomhle neorientuji, ale celé to na mne působí, že o dostavbě už nerozhodne současná vláda ( nejspíš záměr ). Pro akcionáře jsou ty dva bloky lehce pozitivní zpráva, protože Beneš ještě nedávno tvrdil, že ČEZ může sám stavět max. jeden blok.
    Ufff
    • Re: Vyberko
      18.07.2024 8:09

      Nikoli. Bloky nebude stavět EDF, výběrko vyhráli Korejci. To je naprosto jasné. Financování tak jasné není, ale na druhou stranu, zdaleka není tak nejasné, jak tady tvrdí poplašená ruská úderka. A účast Korejců to dost vyjasňuje už sama za sebe; jsou to praktičtí lidé, co jedou na výkon a nemají sklony k rozžvanění a prodlužování všeho, do čeho se pustí. V čemž jsou Francouzi mistři. Výsledky staveb jiných reaktorů EDF a Korejců jsou tak trochu noc a den a samy o sobě už jsou vážným důvodem pro Korejce.
      Orangutan
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.05.20241 005,56
30.06.2024997,38
31.07.2024989,04
31.08.20241 006,52
30.09.20241 043,36
31.10.20241 067,75
30.11.20241 095,20
31.12.20241 170,86
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024