Čtvrtek 18.07.2024
Detail akcie KOFOLA ČS diskuze
Hledej
ZKUSIT DEMO
|
OTEVŘÍT ÚČET
|
WEBTRADER
|
Uživatel:
Heslo:
Nová registrace
Přihlásit
Hlavní stránka
Patria Plus
O službě
Data Export
Ceník služeb
Benefity
Investor Plus
O službě
Ceník služeb
Benefity
Akademie investování
Úvod do investování
Analýzy investice
Investiční strategie
Investiční tipy
Wiki
Money management
Zpravodajství
Přehled zpráv
Akciové
Vše
ČR
CEE
Svět
Doporučení
Výsledky ČR
Výsledky CEE
Výsledky svět
IPO, M&A
Investiční tipy
Ekonomické
Vše
HDP
Inflace
Průmysl
PPI
Mzdy
Maloobchod
Nezaměstnanost
Zahraniční obchod
Stavebnictví
St. rozpočet
Měny
Vše
Měny
Sazby
Dluhopisy
Komodity
Sloupky
Vše
Jiří Soustružník
Project Syndicate
ČSOB Asset Management
Ekonomický radar ČSOB
Reality
Jan Bureš
Rozhovory
Video
Monitoring
Diskuse
Diskuse
Obecná diskuze
Blog
Akcie & Fondy
Přehled
Indexy a Futures
Akcie online
ČR
Polsko
Maďarsko
Slovensko
Rumunsko
Záp. Evropa
USA
Svět
Akcie historie
Detail akcie
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Fondy
O IPO
IPO pro firmy
IPO pro investory
Penze
Měny & Sazby
Přehled
Měny
Online
Detail
Historie
Sazby
Online
Detail
Historie
Dluhopisy
Náš výběr
Státní ČR
HZL ČR
Firemní ČR
Státní Svět
Firemní Svět
Výzkum
Doporučení
Analýzy
Databanky
Nástroje
Home
Měny
Krátké sazby
Dlouhé sazby
Diskuse
Komodity & Deriváty
Komodity
ETF
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
ETC
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Warranty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Pákové certifikáty
Oblíbené
Vyhledávání
Popis
Detail
Ekonomika
Home
Makropřehled
Ukazatel
HDP
Nezaměstnanost
Inflace
Mzdy
Průmyslová výroba
Obchodní bilance
Maloobchodní tržby
Ceny průmyslových výrobců
Stavební výroba
Analýzy
Databanky
Právo
Vše
Firmy
Daně
Zákony
Rozhodnutí
Trhy & finance
Moje Patria
Můj profil
Moje stránka
Moje stránka
Nastavení
Moje oblíbené
Akcie
Měny a sazby
Fondy
ETF
ETC
Certifikáty
Warranty
Pákové Certifikáty
Moje portfolio
Stav
Transakce
Analýza
Moje e-maily
Moje sms
|
Přehled
|
Indexy a Futures
|
Akcie online
|
Akcie historie
|
Detail akcie
|
Výzkum
|
Fondy
|
O IPO
|
Penze
|
Detail akcie
Online
|
Historie
|
Zprávy
|
O společnosti
|
Hospodaření
|
Doporučení
|
Graf
|
Sektor
|
Diskuse
|
Interaktivní graf
PX
1 600,25
0,26%
DAX
18 437,30
-0,44%
NDQ
17 996,92
-2,77%
CZK/€
25,245
0,03%
CZK/$
23,079
0,03%
AU
2 457,77
-0,02%
BRT
85,19
0,00%
Hledání v detailu akcií
select
select
Odeslat
Pokročilé hledání
Top akcie
Název
Návštěvy
Luckin Coffee ADS-A
6
American Well Rg-A
1
Steelcase
26
Goldgroup Mng Rg
10
Angang
9
Meta Platforms, INC.
21
AMUNDI FUNDS ASIA EQUITY CONCENTRATED - C USD (C)
1
Hrzn Kintcs Infl
4
Cass Info System
5
BNPP EASY S&P 500 EUR HEDGE
4
Moje portfolio
Nastavit
Oblíbené
, nastavit
Portfolio
Oblíbené tituly
select
Oblíbené akcie
Oblíbené ETF
Oblíbené ETC
Oblíbené kurzy a sazby
Název
Nejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ
0,00
KB
0,00
PKN
64,55
64,58
-0,55
Msft
-1,33
Nokia
3,5
3,5995
1,69
IBM
0,88
Mercedes-Benz Group AG
63,23
63,25
-0,31
PFE
1,80
18.07.2024 1:39:01
Zpožděná data,
Real-Time data info
Indexy online
PX
BUX
WIG
DAX
Nasdaq
Další
akciové indexy
AD Index online
Region
select
ČR
Polsko
Maďarsko
CEE
Záp. Evropa
US
Svět
Výsledková sezóna
2Q24 KALENDÁŘ USA
2Q24 KALENDÁŘ EU
2Q24 KALENDÁŘ ČR
17.07.2024
KOFOLA ČS
(Frankfurt)
Závěr k 17.7.2024
Změna (%)
Změna (EUR)
Objem obchodů (EUR)
11,60
0,00
0,00
345
Akce
Nákup / prodej ve cvičném portfoliu
Přidat do oblíbených
Nastavit SMS / E-Mail alert
Analytický servis
Databanka historických dat
Online
Historie
Zprávy
O společnosti
Hospodaření
Doporučení
Graf
Sektor
Diskuse
Interaktivní graf
Reklama
Přidat názor
|
Pavouk
Od nejnovějších
Názory
Přidat názor
Akciové portfolio na BCP
16.07.2024 14:39
buduju už desátým rokem a momentálně jsem na něm jen rozdílem kurzu v plusu okolo 30% přičemž část tohoto kurzového zisku jsem už zrealizoval např. prodejem komplet pozice na Monetě či E4U. Průměrný dividendový výnos mám okolo 10% (vztaženo k průměrné nákupce). čili jen na divi jsem za těch 10let zkasíroval okolo 100% + zisk z reinvestic divi (složený úrok). Kofola je momentálně můj nejslabší kůň, ale sázím na to, že v budoucnu se může stát koněm černým. Kofolu jsem nakoupil mimo jiné i kvůli diverzifikaci, protože nemůžu mít všechno jen v ČEZ a KB nebo PM. Můj podíl v Kofole je jen cca 11% akciového portfolia. Jinak v akciích mám momentálně okolo 57%. Zbytek jsou nemovitosti a dluhopisy. Nikomu svoji strategii nevnucuju a ani netvrdím, že je to ta nejlepší strategie na světě, ale mě vyhovuje a jsem s ní spokojenej. Držím se hesla nemusí pršet stačí když slušně kape.
Lišák
Přidat názor
Lišák
16.07.2024 14:52
"Kofolu jsem nakoupil mimo jiné i kvůli diverzifikaci, protože nemůžu mít všechno jen v ČEZ a KB nebo PM" - no, a vo tom to právě je, co Opice letos řešily, a řeší leckde, třeba se Sajzem a s Warrenem. Problém toho, kdo vydělal, může být daleko spíš o to zase nepřijít, než vydělávat dál co nejzběsileji, zvlášť, když ty indexy fakt už začínají být dost napnuté (to slavné P/E přes 20). Nemá smysl doufat, že případná červená vlna, připomínající třeba rok 2022, se česka netkne, zvlášť těch, co to narvali hlavně do banky. V tom má Ticino náhodou úplně pravdu. Opičáci došli k závěru, že zcela nutně potřebují tak dva nebo tři naprosto seriózní tituly, připomínající KB a ČEZ, do kterých lze postupně narvat 10 a více % ptf, a neměly by jasně korelovat s těmi dvěma. Protože ani Kofola, ani E4U, a konečně ani Primoco nebo cokoli dalšího českého, co se nabízí, na to prostě nemá - likviditou zejména, výrazností vlny, udržitelností dividendy. Zatím se zdá, že mají jeden, a rýsuje se pár alternativ. Jak dobře to funguje se ukáže až po nějaké lokální katastrofě.
Orangutan
Přidat názor
Re: Lišák
17.07.2024 11:01
A zatím se zdá, že nejlišákovitější americká akcie je AT+T.
Orangutan
Přidat názor
17.07.2024 14:35
Co vyhrálo u AT+T? Já osobně skočil do Verizon, která má přesně podobné parametry a zatím relativní spokojenost. Bohužel relativní síla dolaru mi stále nadvažuje českou burzu a a opačným směrem se mi aktuálně nechce. Jinak také po situaci na ČEZ, KB a Moneta je na čase změnit základ portfolia v duchu výše popsané strategie, ale na české burze aktuálně hledám kvalitu s ohledem na tu sílu dolaru. Je chuť se více opřít do Kofoly a Coltu, nebo to má snahu organicky i akvizičně růst, ale zas tak robustní firmy to nejsou a jedna rána je může dost poškodit. Díky za názor.
Elektrikář
Přidat názor
Verizon
17.07.2024 20:23
Jednou Jarda Brychta v jeho Ranním komentáři na YouTube komentoval Verizon. Pamatuji si, jak tam mluvil o investici Verizonu asi 40 mld korun. A co z toho firma nakonec měla. Vůbec nic. Nic se nezměnilo na financování. Žádný dodatečný příjem peněz. Já bych do toho radši nelezl.
hudis
Přidat názor
vlna 100 % české akcie
16.07.2024 14:22
Souhlas s Orangutanem "z českých akcií udělaly vlnu 100% třeba ČEZ, E4U nebo Erste", ale jen na hrubo myslím, že do 5 let se na 2x násobek vyšvihly i další tituly. Pokud se nepletu tak Colt, Karo, MMcité i Moneta se daly v určitý čas dobře trefit a bylo to tam.
Norad
Přidat názor
Re: vlna 100 % české akcie
16.07.2024 14:26
Stopro. Určitě jich bylo víc, opičáci uvedli jen vlny, které buď sledovali, nebo se jich účastnili. Zpatra byla ještě dost šílená vlna i na Primoco, která má půvab v tom, že pokračuje (pro zájemce). Vítězem je samozřejmě ta šílená Pilulka v minulém týdnu, jenže to by Opičáci nedoporučili ani nejhoršímu nepříteli.
Orangutan
Přidat názor
17.07.2024 19:47
Pilule, to je jako když sázíš červená/černá. Akorát že na čiselnici je každý druhý číslo zelená 0.
Krušnohorec
Přidat názor
Gratuluji všem kteří nakoupili pod 300
12.07.2024 15:35
a to nejen těm kteří to stihli ještě před RD. S blížícími se pololetními výsledky (2.9.2024) půjde podle mě kurz postupně nad 300 a bude dále růst, další růst očekávám i bezprostředně po výsledcích (můj tip je 310+), páč trh nejspíš pomalu pochopí, že začlenit pivovary do Kofoly byl velmi dobrý tah. Osobně bych se vůbec nedivil kdyby po výsledcích za 3Q šel kurz nad 330+. Jediné co tady může srazit cenu a následně zastavit či přibrzdit další růst ceny akcií je zavedení daně ze sladkých nápojů.
Lišák
Přidat názor
Re: Gratuluji všem kteří nakoupili pod 300
12.07.2024 15:56
U mně máš bráško respekt přinejmenším za tu tvrdohlavou něměnou houževnatost s kterou roky držíš, přesvědčen o své volbě. Respekt.
Velkamedvědice
Přidat názor
VM
12.07.2024 16:35
Díky kámo. Nejenže držím, ale postupně jsem pozici navýšil z 10tis.ks na 17tis.ks a snížil jsem původní průměrku 300+ na současných cca 280. Kofolu dost přibrzdil covid a pak drahé energie a vstupy, ale všechno ustáli a teď očekávám postupný růst. Prostě věřím, že ty akvizice byly smysluplné a že to bude fungovat. Opatruj se.
Lišák
Přidat názor
Re: VM
15.07.2024 23:48
Ono někdy je i dobré akcií opustit i ve ztrátě. Držet kofolu 8let v mínusu chce hodně trpělivosti, ale ta peníze nevydělává. Index sp500 za stejnou dobu udělal 200%. Ostatně to neudělá žádná česká akcie.
štíreček
Přidat názor
Štíreček
16.07.2024 6:06
Příspěvek je vadný hned z několika důvodů. K tomu, co uvedl Lišák sám, lze dodat, že on ten S+P 500 nemá 200%, nýbrž asi 100% https://www.kurzy.cz/akcie-usa/s-and-p-500-7/historie/, dále nemá dividendy, čímž Lišáka nenadchne vůbec, a konečně, po bitvě generálistické příspěvky, že pokud někdo vydělal 30%, měl jít někam jinam a vydělat 100% nemají smysl už z principu. V tomto smyslu mohl mít Štíreček 100% asi za dva dny, minulý týden na Pilulce. Pokud Lišák není celkově na 100% za těch 8 let, tak se jim nejspíš velmi blíží, přesně jako opičáci, protože česká koncepce funguje úplně jinak, ale také náramně efektivně. XXX Pro opičáky je daleko aktuálnější problém získané spousty banánů udržet, a v tomto se pohybuje na dost tenkém ledě jak S+P 500, tak i Lišák, i když ten se jeví relativně pevnější.
Orangutan
Přidat názor
Re: Štíreček
16.07.2024 13:33
Mrkni na SXR8.DE Před 8lety stál 180, nyní 550, takže 200% I před šesti lety cca 200eur, pořád slušné a čisté zhodnocení. Česká burza není z hlediska zdanění ideální, a to plati hlavně pro divi. 100% vlny na ní muzea dělat, ale to se nepodaří každý rok, na delší držení to není, takže opět daně. ČR nemá rustove firmy, jen dividendova, takže daně. Ono ostatně v celé EU není firma, která by generovala stabilní zisk dlouhodobě, snad ASML je výjimka a možná by se ještě něco našlo, ale do leků a energy už nedělám. Proto jsem lišákovi kdysi psal o Coca-Cola, diví stabilní, i když potenciální rust je již vyčerpaný. V ČR už nemám nic, jen zbytek tabáku, většinu jsem rozprodal v lednu a vyměnil za US akcie a dobře jsem udělal, takže při korekci v US pujde i ten zbytek ven. Také mam od října tři ETF u XTB a spokojenost. Sxr8, SXRV, QDVE a malinko VVSM
štíreček
Přidat názor
Štíreček
16.07.2024 14:12
A že nepíšeš, jak ti spadla Tesla zpátky?? Jako vybrat si zpětně něco a srovnávat to z něčím jiným je trošku levné, zvláště s ořezanými okolnostmi. Měl blbý vstup, mohl pordat ve ztrátě a už je ve zdaněném zisku... Mám teď vybrat podklad , co tě trufnul a psát, já tě to s tou Teslou říkal?? o))
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: VM
16.07.2024 14:17
Opičáci to s tou Teslou říkali taky a dokonce to tam i včas napsali, neb tady se Elliott nepletl a spojil síly s fundamentem. A říkají to i teď, kdy to zase rostlo. Ať tam běží jakékoli šílené FOMO o tom, že Trump pozdvihne Muska ke hvězdám, nakonec se ukáže, že jsou to jen a jen elektrické auťáky, tedy jeden velký problém, a potenciál není větší, než u té německé velké trojky, Stelantisu a tak dál. Tesla je jedna velká mina a raději od ní dál. Praví opičáci, kteří zatím neprůkazně zápasí na NVIDIA, ale ono se to poddá, přesně jako ten Lišák s Kofolou.
Orangutan
Přidat názor
Štíreček
16.07.2024 13:50
No, SXR8.De samozřejmě opičáky nenapadl, měli dojem, že se bavíme o normálním americkém indexu (jednom ze tří asi úplně nejnormálnějších, vedle NASDAQ a DOW JONES). Utloukat se čísly ex post, kde měl někdo investovat dodatečně nemá velký smysl, viz výše, protože bys došel k té Pilulce jako k nepřekonatelnému zázraku. XXX Podstatnější je ta debata o Americe, na kterou opičáci slyší a řeší to leckde (se Sajzem na PM a s Warrenem na Erste zejména, smyčky lze doporučit), ale důvody jsou úplně jiné, než nedostatek zisků v ČR. Jakkoli je Lišákovo portfolio budováno velmi důmyslně s ohledem na generování cashe, a on sám tu mnoho krát řešil svůj pravidelný roční/měsíční příjem z dividend jako hlavní míru svojí úspěšnosti (což je něco, co nikdo mladší zřejmě nepochopí), tak důvodem šátrání v Améru je, kupodivu, bezpečnost a diverzifikace, ježto český investor ve velkých rozměrech (=Lišák, třeba) je tlačen dost neúměrně do jednoho titulu, totiž do Komerční banky a to ve váze Lišákových 21 beden začíná být docela dobrodružství. Opičáci jsou koncetrovači a chápou důvody (viz debata na KB o koncentrování), nicméně po výrazném zbohatnutí loni už začínají měknout a nemají nervy mít narvané skoro všechno na jedné hromadě. Takže kdybys chtěl lákat Lišáka do USA budeš to muset dělat úplně opačně, představit mu takové podivnosti jako Medvídek z Bogoty čili Ecopetrol, Brandywine, AT+T, možná i opičáky přesně jako protiváha ČEZu a KB záměrně hraný Exxon. O nějaké tyhlety ETF asi nemá cenu se snažit, opičáci to taky neradi. Coca cola je zajímavá, je v dlouhodobém sledování, ale zatím to sledování nikam moc nevede. Pravý okamžik ve velkolepé díře loňského října se nepodařilo využít, a je otázka, jestli se něco podobného bude v dohledné době opakovat. Takto ti Lišák řekne, že pro něho je to vlastně slabší než Kofola, a je napínavá otázka, zda nebude mít ve výsledku pravdu.
Orangutan
Přidat názor
Re: Štíreček
16.07.2024 15:12
Tak já jsem záměrně neuvedl žádnou akcii, protože těch je v US tolik, že nějaká pilulka nebude nikoho zajímat. Třeba ta nVidia. Záměrně jsem uvedl sp500 který odráží celou US ekonomiku proti té české a lišák prakticky drží ten výběr ČR ekonomiky, i když podstatně koncentrovaný. To je jen ukázka toho, že ten vice koncentrovaný výběr ČR nedokáže porazit více diverzifikovany sp500. A záměrně jsem vybral akumulační SXR8 protože US ETF SPY nebo IVV vyplácí divi. Ač malou , ale ve výsledku je zhodnocení v korunách stejné jako eurove SXR8. Já minulý týden vzal QQQM, protože nechci mít všechny ETF jen v eurech. I když možná zbytečně, protože ETF představují cca 5% portfolia. Jinak Lišáka samozřejmě nikde netlačím, ale mít tolik peněz ve třech titulech a na jednom trhu, nevím nevím. Tabák co jsem v lednu vyměnil za US by teď za těch šest měsíců musel stát přes 22tisic, ale prakticky se nehnul z místa a ještě ho to stálo 15% na dani. Na ČEZu a KB je opět politické riziko větší než v US, to byl ten největší duvod, proč jsem zbalil kufry a možná dobře i tak, jinak bych v ČR zustal a hlídal, jestli bude diví pět nebo sedm procent. Na druhou stranu jsem Lišáka chválil, že pustil e4u, protože tu situaci jsme ohodnotili naprosto stejně. Sice jsem prodával brzy, okolo 130, něco pak vzal za 170 a pustil za 215, ale i tak ty peníze nikde neležely ladem mezi tím a to platí i u toho ČEZu. A pro Méďu, na Tesle jsem v plusu, také jsem něco vypustil a nakupoval okolo 160-170 a jestli to bude mrtvá akcie nebo nebude, to uvidíme za pár let. Věřím že za pět šest let bude přes dva litry, když se budu držet při zemi, může to být dříve či později, ale počkám si jak Lišák.
štíreček
Přidat názor
Štíreček
16.07.2024 17:41
Ono šlo o tvoje přesvědčení, že žádná česká akcie takový výsledek neudělala. No, udělala, našli jsme jich celou řadu. To, že index PX rostl jako celek méně než S+P 500 neznamená, že tu nešlo vydělávat stejně parádně; jen se na to musí jít malinko jinak. A naopak opičáci věří, že budoucnost míří k PX; k akciím, které nerostou, ale v dlouhém horizontu vlní na místě. Ono totiž není moc rozumných důvodů, aby nějak úžasně rostly banky, hamburgery s okurkami, výrobci energie nebo i výrobci spotřebního zboží, což jsou i computery a velká část software. Vymaká se způsob, jak to dělat optimálně, všichni konkurenti to pak dělají víceméně stejně a prostor na nějaké enormní zisky je stále menší. Dělat nějaké šílené růsty lze jedině tím, že nabízíš něco, co neumí nikdo jiný a je to čímsi unikátní, a takových firem není moc ani v tom USA. A je jen otázka času, kdy se to ukáže. Navíc všem stojí na noze ty problémy s docela drahou pracovní silou, docela mocnou a levnější konkurencí v Asii a taky docela přepálenou cenou akcie, která už je držena často jen čistým nadšením. XXX Nepřehádatelný argument pro USA je fakt jen ta diverzita a velikost trhu. Praha je strašně malá pomalu i pro retailery longaře. A pro daily tradery má zase mouchy s tou likviditou; musíš zřejmě furt dokola trejdovat ČEZ a KB a Erste.
Orangutan
Přidat názor
Re: Štíreček
17.07.2024 11:05
S tím já s tebou souhlasím, že trejdovat se dá i na CZ burze, ale stojí to nějaký čas někdy i hodně času. A hlavně je malá likvidita, takže jedeš na limity. V US prakticky limit zadávat vubec nemusíš a když to tak vemeš, tak ten pohyb cen je na naše poměry větší, takže se tam dá trejdovat podstatně snadněji. Jo minulý měsíc jsem si vytrejdoval s šesti kusama tabáku iPhon, ale dělal jsem to přes XTB, kde to je bez poplatku, takže člověk točí i s menšími rozdíly, ale fakt to vyžaduje čas. Pro mě je pohodlnější nakoupit a držet, a sledovat akcie jednou za kvartál pri8vysledcich.
štíreček
Přidat názor
17.07.2024 11:21
Opice netrejdují vůbec, krátké vlny neumí a často se v nich seknou. Jedou dlouhé, ideálně tříleté vlny (kvůli daním), plus masivní lišákovské dividendování. Bez pořádné dividendy nedostane akcie Monkey Approved. Úvaha se týkala užitečnosti české burzy pro kohokoli, včetně traderů jako Vládík a Uncas, kteří tu zjevně fungují taky. A konečně se tu drápkem zachytil i technorůstař Warren, s Primoco a Erste.
Orangutan
Přidat názor
Štíreček
16.07.2024 15:24
o)))))Brachu, já sem nepsal, zda si zůstal v plusu a kolikrát si zprůměroval, ale napiš kolik to sjelo z TOP když chceš buzerovat Lišáka. o)) Ze 400 na 120.. A zrovna potom, co vyletěl nedávno na 250,... Hele, já mám na lynxu letos pře 100 procent na celé, ptf s dětskou páčkou dva... Budeme si dokazovat, kdo má větší péro, nebo si pochopil, co sem myslel??
Velkamedvědice
Přidat názor
Re: Štíreček
16.07.2024 17:08
A kdo ho buzeruje! Já jsem se jen podivil nad tím, kolik peněz má v podstatě ve čtyřech firmách. Moje portfolio je proti němu směšné, je ale pravda, že jsem měl polovinu v tabáku, který celkem držel i v horších časech. Ale abych porazil inflaci, musel jsem do US. Jo Teslu jsem před 4roky nakupoval špatně , ale také jsem nakupoval i dobře, takže jsem v plusu, podobně jako lišák na Kofole a teď je to moje dominantní pozice. Ale kvuli velikostí mého portfolia páčky nedělám, já to prostě neumím, ani krátkodobé obchody a s tím jsem byl vzdy8s Lišákem za jedno, nakoupit a držet a kupovat po šaržích. Jen u Kofola bych se bál těch dluhu, to se to už řešilo, ze8je Kofola platí přes dividendy, což není úplně ideální.
štíreček
Přidat názor
Re: Štíreček
16.07.2024 9:51
Jo a ještě - z českých akcií udělaly vlnu 100% třeba ČEZ, E4U nebo Erste, a ani k tomu celých 8 let nepotřebovaly. Zase tak blbě na tom ti Češi nejsou.
Orangutan
Přidat názor
16.07.2024 0:36
Nejsem v mínusu a nedržím 8let. Pozici jsem začal budovat před 6-ti lety. Kdybych vzal průměr tak jsem v pozici cca necelé 4roky (vztaženo na to kolik celkem držím, páč hodně jsem dokupoval před rokem až dvěma). Průměrka okolo 280 a to jsem většinu pozice kupoval povětšinou krátce před RD. Průměrný divi výnos cca 5%. Jinak nemám problém být v pozici klidně dalších 10 a více let. Ameriku nejedu.
Lišák
Přidat názor
Lišák
15.07.2024 17:36
Takže Kb máš 20 beden a ČEZu 15, nebo je to ještě jinak?
Orangutan
Přidat názor
Re: Lišák
15.07.2024 17:59
KB 21500ks a ČEZ 14200ks.
Lišák
Přidat názor
15.07.2024 18:07
Jo, tak to opičáci skoro trefili. A PM pak vychází asi na tisícovku, ne?
Orangutan
Přidat názor
16.07.2024 0:26
PM 505ks
Lišák
Přidat názor
16.07.2024 6:09
A tak to dobře děláš. PM je větší bratr E4U - vydělává pěkně, ale trvale neudržitelně.
Orangutan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
>>
Reklama
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
Změnit přezdívku
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako
nick
, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.
Obecná diskuze
Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte
ZDE
Právě diskutujete
Téma
Názor
1:18
Obecná diskuze
zdraží úplně vš...
1:16
Obecná diskuze
další vlna zele...
1:05
ČEZ
Re: Elektroauta...
0:08
PKN ORLEN
0:07
ČEZ
Re: Vláda rozhá...
23:54
PILULKA LÉKÁRNY
23:54
ČEZ
Re: Vláda rozhá...
23:53
ČEZ
To: Mike -Green...
Nejdiskutovanější zprávy dne
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Průměrný odhad
Váš tip
31.05.2024
-
30.06.2024
-
31.07.2024
-
31.08.2024
-
30.09.2024
-
31.10.2024
-
30.11.2024
-
31.12.2024
-
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024
Koupit
Držet
Prodat
close modal
Uživatelské jméno
Heslo
Příhlásit se
Nepamatuji si heslo
Nemám registraci
Potřebujte poradit?
Zavolejte nám
+420 221 424 240
nebo napište na
info@patria.cz