Hledání v detailu akcií
Moje portfolio
Nastavit Oblíbené, nastavit Portfolio
Oblíbené tituly
select
NázevNejlepší
nákup
Nejlepší
prodej
Změna
(%)
ČEZ870,58720,29
KB805,58060,69
PKN56,1356,141,08
Msft430,64431-0,09
Nokia3,94653,9505-0,34
IBM222,9223,23-0,10
Mercedes-Benz Group AG59,5259,533,14
PFE29,0429,070,24
27.09.2024 13:00:00
Indexy online
AD Index online
select
AD Index online
 

  • 27.09.2024 9:18:30
Volkswagen (VOWG.SG, Stuttgart)
Poslední obchod Změna (%) Změna (EUR) Objem obchodů (EUR)
103,40 2,68 2,70 4 756
R - Real-Time data si mohou aktivovat klienti Patria Plus / Investor Plus ZDE.

 
Názory
  • To je hukot! Bude otočka?
    27.09.2024 10:15

    Pěkné křepčení na DAXu už 19276 a akcie VOW prorazily Bolingerova pásma (BB). To v minulosti téměř vždy znamenalo odraz zpět. Dax přepálený, VOWky přepálený, ale VW v megaprůšvihu až po uši. To nemůže dopadnout dobře. Totálně vyklízím palubu na kvótě 104 a počkám si pod 100 zase na nákup. Otázka stojí: Kde to chytat? 90?
    Alastor.1
    • Re: To je hukot! Bude otočka?
      27.09.2024 12:31

      Ahoj, promiň amatérskou otázku... vysypat - dokoupit, vysypat dokoupit a takto opakovaně několikrát za sebou... Nedělá ti to bordel při zdanění, nebo se tyto obchody s min. ziskem do zdanění neodrazí. Ptám se hloupě, alke nevím jak jinak to napsat. Díky
      Wamp
    • Re: To je hukot! Bude otočka?
      27.09.2024 10:27

      Ve skutečnost VW ještě nevyjel jasně z korekčního trendu, kdykoli to může mazat vesele zpátky a nejspíš opravdu bude. Opice předpokládají, že aktuální nadšení plyne z obratu v Číně a v doufání v návrat bohatých zákazníků (look at LVMH). Při celkové kolosální výšce korekční vlny A od dubna asi 60 euro je možná protivlna B třeba 30 euro, tedy třeba na 125, přesto ale zůstaneme v korekčním trendu, neb následovat bude C vlna podobné výše jako předchozí, čímž bychom se ocitli na nějaké šílené ceně pod 70 a poslední E vlna by mohla vést dokonce pod 50. Výšky korekcí se určují ještě hůře než výšky impulsů a berte odhad s velkou rezervou, ale klíčová informace je, že se tu bavíme o podstatně větším vlnění, než se zdá na první pohled.
      Orangutan
      • Vlna C pod 70 éček?
        27.09.2024 11:02

        Tak na to se napiju! A vyřiď jí, že se na ni už moc těším... :-D Ale teď vážněji. VW má v řešení prekérní situace hodně svázané ruce. Vypovězení smlouvy s odbory mu dá příležitost k propouštění a brutálním optimalizacím až v polovině 2025! Dost pozdě, že? A drakonické pokuty EU za neplnění prodejů elektrokrámů už ho brutálně začnou lámat od začátku 2025. Tohleto managementu nezávidím. Ale spískali si to víceméně sami. Zelené brýle a na všecko těm bruselskejm nemehlům kejvali a teď to mají. Kdo dobrovolně strká hlavu do oprátky, je ... (doplní si každý sám). Němci nedělají malé chyby. Tyhle jejich zelené nápady mají potenciál zdevastovat celou EU...
        Alastor.1
        • Re: Vlna C pod 70 éček?
          27.09.2024 11:54

          Jasně, je velmi vratké věštit velikost C vlny, kdy ještě nevíme, kam doběhne B. Nicméně zvaž, že : 1) Velikost A přesně známe, a je od dubna na dno skutečně těch šílených 60 euro. Což je u akcie v původní ceně 150 docela katastrofa. Jaký je důvod k tomu, aby další pohyby akcie byly nějak zásadně menší, než tento původní? 2) Z nějakého nepochopitelného důvodu předpokládáš, že korekce VW je u konce, při čemž druhá polovina postu snáší horu důvodů, že problém trvá vlastně beze změny. Proč by neměla korekce pokračovat ve stejném rozmachu jako doposud?
          Orangutan
  • stručné, jasné.
    26.09.2024 8:17

    https://www.patria.cz/zpravodajstvi/6077104/italsky-ministr-zakaz-spalovacich-motoru-uvrhl-automobilky-v-eu-do-vazne-krize.html
    Orangutan
    • Re: stručné, jasné.
      26.09.2024 8:50

      Nejde mi do hlavy, proč si tedy do čela EU znovu zvolili likvidátorku Uršulu, která má na tom lví podíl...
      Alastor.1
      •  
        26.09.2024 8:55

        Ursula na tom vůbec žádný podíl nemá. Je to de facto mluvčí určitého světonázoru, který tu reprezentuje asi nejlépe Štíreček. Když vyměníš Ursulu, nahradí ji deset jiných lautr stejných zachraňovačů planety, ježto lidé s jinými názory byli v Evropě buď vyhubeni, nebo jsou nesvéprávní, protože věří ještě větším a nebezpečnějším šílenostem.
        Orangutan
  • automot. v ritce
    25.09.2024 12:19

    není co koupit i kdyby člověk chtěl, hledám stř.třída kombi, pokud možno benzín, alespon "fake" 4kolku a nějaký normální display ne 20" tv uvnitř a není vážně nic
    Mike -Green D. is killing Europe
  • Tak jsme zase nad 100 E.
    24.09.2024 9:54

    Jdu zase polovinu vyhodit. Věřím, že bude další příležitost nakoupit za 95 a níž... Co předvádí němečtí politici, to je fakt síla... Klesá vám efektivita výroby, konkurenceschopnost? Ne, hlavně nezavírejte továrny a nepropouštějte. My vám všecko zadotujeme... Kam jsme to dopracovali s těmi zelenými komunisty??? https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/vlada-chce-potapejicimu-se-vw-pomoct-nezavirejte-tovarny-dam/r~cde650e4774e11efb2180cc47ab5f122/ A takhle se to dělá u nás. Dotace 200 nebo 250 tisíc z našich daní!!! https://www.eurocarzlin.cz/dotace-na-porizeni-elektromobilu https://www.volkswagen.cz/id7/id7/akce-a-financovani
    Alastor.1
    • Re: Tak jsme zase nad 100 E.
      24.09.2024 10:34

      Velmi výjimečně si s touto akcií taky hraju a dělám to úplně stejně. Polovinu jsem dnes opět pustil a čekám na pokles. Už jsem to tak udělal 3x. Jednou ten vlak ujede, ale německý trh na mě působí maniodepresivně. V manické fázi prodávám, v depresivní kupuju :-)
      Ghislain Lambert
  • Juchání na DAXu
    19.09.2024 11:25

    DAX už na 18970 (+1,37 %). Výkon německé ekonomiky tomu jaksi neodpovídá. Ťuk, ťuk! Jsem nová recese, můžu dál? No začal jsem VW nad 100 éčky zase upouštět. Nevěřím tomu, že jsme viděli dno...
    Alastor.1
    • Re: Juchání na DAXu
      19.09.2024 11:36

      K tvéme minuléme příspěvku. Má zavírat i v Číně...https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volkswagen-tovarna-cina-zavreni-skoda-vyroba.A240918_172744_eko-zahranicni_bors
      Velkamedvědice
      •  
        19.09.2024 20:13

        Ted se objevila fama, ze Nio planuje koupit zaviranou tovarnu Audi v Belgii. takze nakonec toho mozna tolik nezavre, jen se zmeni provozovatele a vyrabeny znacky :)
        Ai-kun
        •  
          21.09.2024 8:20

          Tak nakonec to NIO asi nebude - CEO William Li poprel: Muzeme si dovolit provozovat tovarnu, kterou si ani Audi nemuze dovolit?
          Ai-kun
        •  
          19.09.2024 22:15

          Asi jako Volvo,co patří čínanům,
          kočák
          • Včerejší juchání na DAXu
            20.09.2024 10:21

            Fámy mě moc nezajímají. Důležité je, že se mi trochu daří předvídat trh a vydělávat i při cestě VW dolů. Včera jsem vyházel polovinu pozice za cca 100 éček, dnes ráno jsem nakoupil zpět za 96,30. Hezky jsem si snížil průměrku. Tohle juchání DAXu (19035) na ATH mělo jepičí život a VW oproti včerejšímu maximu o 5 éček dole. Realita slabé německé ekonomiky se nakonec projeví a dost pravděpodobně do konce září VW uvidíme pod 90 éček. A jestli si s tou "optimalizací" nejdražších továren nepospíší, tak fakt jedeme ještě mnohem níž...
            Alastor.1
            • Re: Včerejší juchání na DAXu
              23.09.2024 8:31

              Ono to hlavně je delší proces. I kdyby generálové VW změnili strategii a ubrali elektrického šílení, vrátit firmu zpátky do nějakého přirozeného stavu chvíli trvá. Například chybí pár let vývoje, který se zcela zanedbal. Postavit nové linky taky chvíli trvá. prodávat neprodatelné kusy trvá taky. Zkrátka, pokles trendu vychází na měsíce, ne-li roky. Te´d šlo o to přesvědčit optimisty, že 100 euro není žádná pevná psychologická hranice.
              Orangutan
              •  
                23.09.2024 10:26

                Situace je ještě horší. V Německé socialistické republice jsou silné odbory a jsou tam smlouvy z minulosti. Ty prý chce vrcholný management VW vypovědět a první velké propouštění až 30.000 pracovníku v Německu může zrealizovat až v létě 2025. Dostanou na to čas? Pokud se v Améru nepovede "soft landing", což pravděpodobně nepovede, tak tu máme krizi jako 2008 kombinovanou s přepálenou AI bublinou podobnou .COM bubble a to může být kombinace velice nepříjemná... Co pak udělá takový gigant se svázanýma rukama, když už mu teď brutálně klesají marže? A nápady německé vlády? Habeck říká: "Nikoho nepropouštějte. My vám ty elektrokrámy zase zadotujeme." Takže vy jako management firmy vidíte, že vám jde business do kopru, chcete radikálně zeštíhlit a nějaký zelený komunista začne vykřikovat, že zdroje jsou a že vám vše zaleje dotacemi??? Kam jsme se to s EU dostali??? :-O A jak dotace pomohou v tom, že zákazníci o ty ošklivé a nepovedené ID.3, 4, 5 nestojí? No to bude ještě rachot... :-()
                Alastor.1
                • Alastor
                  23.09.2024 11:26

                  Technická. 450000 z 500000 neprodaných aut jsou spalováky.
                  Velkamedvědice
                  • medvěd
                    23.09.2024 11:30

                    ahoj kámo, tam je také problém na straně nabídku jako u elektra, zákazník chce golf gti nebo audi s3 a na ta auta jsou kvůli pokutám kvoty, takže ti je od 4Q neprodají, ale můžeš si koupit golfa 1.0 tsi a když chceš alespon 2.0 diesel passata tak 50tis euro, se pak div že to mají na skladu :o)
                    Mike -Green D. is killing Europe
                    • Re: medvěd
                      23.09.2024 11:46

                      No oni ti zákazníci neví která bije,jak dlouho je nechají jezdit,nenechají projít emisemi, zdraží nesmyslně palivo,jen aby prosadili svou blbost. a navíc,západ bude,nebo má problém s tím,že stařiny asi budou hůře odsouvat na východ.Na to byli zvyklí,
                      kočák
                    • Mikimaus
                      23.09.2024 11:39

                      Tak ono ani ty cenu ani počet prodaných aut jaksi neporostou exponenciálou do nekonečna. Každý nemění dva roky auto. Opatruj se brachu.
                      Velkamedvědice
                      • Re: Mikimaus
                        23.09.2024 11:44

                        no jo no, vývoj nezastavíš, nová kára stojí v garáži a jezdím starou, protože ta nová mi pořád "nadává" sama brzdí před cedulí vesnice a ještě si chce povídat, drž se taky a v čechách moc nenakupuj, jsem se o víkendu málem pobl...l na výletě na Šumavě na jednom z nejhezčích míst vylezu na Zhůří a bum do palice - nový komunistický pomníček s rudou hvězdou svítící do kraje hrdě podepsaný Bývalí členové PS - blicí smajlík
                        Mike -Green D. is killing Europe
                        •  
                          23.09.2024 12:04

                          A jsme u jádra problému. Různí šílenci nám vymýšlí další a další příkazy a zákazy, aby ty tradiční káry zdražili a zprotivili a když to nejde jinak tak obrovskými pokutami pro automobilky dosáhnou absurdních kvót na auta. A pak jsou tu jiní (že Medvěde), kteří ukazují až ty následky a příčiny jsou jim naprosto šumák... Vždyť už se tady v tom socialistickým skanzenu EU alias RVHP 2.0 nedá dýchat!!! Uměle nám zdražují elektřinu, dotace sypou do nesmyslů, které nikdo nechce. Na tom vydělávají jen vykukové na dotace přisátí. Konkurenceschopnost průmyslu šla do kytek, ale stále nikdo neřeší ty příčiny! Okamžitě zrušit emisní nesmyslenky a nahradit je předvídatelnou spotřební daní. Na emisních nesmyslenkách vydělávají spekulanti celého světa a ještě likvidují naši konkurenceschopnost!!! Okamžitě zrušit polovinu nesmyslných regulací a pokut. Zrušit všecky dotace do OZE a přestat je protěžovat. To jsou pravé příčiny nynějších problémů. A hlavně ty zelené bruselské šílence pozavírat do vězení za ty gigantické podvody, co tu udělali! Tady už končí veškerá sranda. Umíte si vůbec představit, co bude dělat Evropa až přijde krize jako 2008 nebo dotCom 2000???
                          Alastor.1
                        • Mikimaus
                          23.09.2024 11:56

                          No to sem přesně chtěl napsal, ale nenapsal. Pořád hledám důvod, proč měnit servisovanou V60 za něco, co mi dá dýchnout, bude buzerovat za rychlost, vzdálenost, vyjetí z pruhu, zbytečně nacpanou kazícím se softwarem, který je úplně na h.vno, jen na tvoření problémů. Potřebuji dobrou muziku, motor , brzdy a nechat žít.
                          Velkamedvědice
                          • Re: Mikimaus
                            23.09.2024 12:10

                            Mám to stejně. Auto vyměním, až nějaká automobilka pochopí, že zájem je o vůz bez slídilského sw a info eko kurvítek. Stačí mi v něm jediný čip a to na optimalizaci vstřikování paliva, ani navigaci nepotřebuji. A mj nerad bych, aby mi byla automobilka schopné vůz na dálku zablokovat, jako to teď udělat Musk Kadyrovovi..
                            Zvonička
                            • Zvonička
                              24.09.2024 10:28

                              Měl mu vypnout jen brzdy a zablokovat motor na dvoustovce //je to drsny. // Někkde jdou ty hlídátka vypnout
                              Velkamedvědice
                          • Re: Mikimaus
                            23.09.2024 11:58

                            Dokud to jezdí, drž, medvěde. HODL!!!
                            Orangutan
                        • Rudá záře nad Šumavou
                          23.09.2024 11:52

                          Nesmíš to vidět tak černě. Neokomunisté od Pirátů dostali o víkendu na frak. Je třeba užívat si "Malé radosti", jako H. Hesse :-)
                          Ticino
Diskuse
Vaše přezdívka do diskuse
UPOZORNĚNÍ: Přezdívka používaná v internetových diskuzích, někdy označovaná jako nick, je na Patria.cz označena žlutým symbolem (zámečkem). Uživatelé s takto označenou přezdívkou mohou diskutovat bez obav ze zneužití zvoleného "nicku" (je jedinečný). Používání přezdívky dává Vašim příspěvkům větší váhu a důvěryhodnost, přispívá k vytváření kvalitnější diskuse, tedy i celkovému obsahu Patria.cz.

Obecná diskuze

Chcete se na něco zeptat? Svou otázku položte ZDE
Právě diskutujete
Vaše anketa
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
Vývoj odhadované cílové ceny a skutečné ceny titulu
 Průměrný odhadVáš tip
31.07.2024-
31.08.2024-
30.09.2024-
31.10.2024-
30.11.2024-
31.12.2024-
31.01.2025-
28.02.2025-
Vaše doporučení
Vaše doporučení
Vaše doporučení pro titul do 31.12.2024