Nadnárodní pivovarnická skupina počítá v Evropě s dalším zlepšením a předpokládá, že jí prodej piv a nealkoholických nápojů v příštích třech až pěti letech poroste tempem do pěti procent. Ke zlepšení má podle agentury Reuters přispět rovněž Česká republika a Polsko. Součástí skupiny je i Plzeňský Prazdroj.
již nějakou dobu pozoruje pokles prodeje právě v Evropě, kde se na zájmu zákazníků o alkoholické nápoje podepsala úsporná opatření a vysoká nezaměstnanost. V posledním loňském čtvrtletí firmě objem prodeje v Evropě klesl o dvě procenta. Nižší byl i příjem na hektolitr, protože firma prodala méně levnějších piv.
je druhým největším pivovarem na světě. Firma počítá i s vyšším příjmem na hektolitr nápojů prodaných ve střednědobém horizontu, který podle její prognózy poroste rovněž nízkým jednociferným tempem. Důvodem jsou nápoje s relativně vyšší cenou, s nimiž přichází na trhy.
Do skupiny patří asi 200 značek, vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast vlastní například i slovenské pivovary Šariš a Topvar. Kromě toho vyrábí i piva Miller Lite, Grolsch a Peroni.