.. použil bych přítomný čas. Protože pokud akce iniciuje reakci, musí již být lídr trhu s prvotní verzí hotový, aby mohl reakci na medializaci sledovat a patřičně vyhodnotit. Případní další "zájemci stát se tím lídrem" pouze doplní prvotní verzi o své podněty, čímž si současný lídr (dejme tomu že nejdál se svou verzí je google) vyladí svou verzi a stane se skutečným lídrem. Lídr je vždy o krok vpřed, proto bych použil ten přítomný čas. Vzhledem k tomu, ajk nepopulární tato zhmotněná myšlenka bude, vsadil bych na to, že lídrem bude ovládaný subjekt vlastněný fondem fondů... Na druhou stranu, většina lidí má dnes povědomí o tom, kolik informací je o každém známo a neagregovaně shromažďováno. No a tak jsme se skutečně dočkali, co bylo dříve jen o někom ve spisu, bude brzy o všech na médiu a v barvě.
Mudrc